Bedankt voor de uitleg. Het wordt me steeds wat duidelijkerquote:
Niet in FS, met de phsyics van een arcade game.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef nsfw het volgende:
Autopilot is voor mietjes!
Correctquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Niet in FS, met de phsyics van een arcade game.
Zelfs daar is het niet goed voor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:59 schreef Furious het volgende:
Het enige waar FS eigenlijk echt goed voor is, is procedure training.Nee dit is geen regelrechte bash, ik FS zelf ook. (
)
En die proffesionele RT zijn ook Amateurs die er niets van snappenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Mits professionele ATC. [afbeelding]
Ze kunnen zich tof voordoen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
En die proffesionele RT zijn ook Amateurs die er niets van snappen![]()
Mee bezig, PPL, en hopelijk over 8 maanden beginnen met ATPL.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:53 schreef nsfw het volgende:
[..]
Had jij trouwens een brevetje of niet?
Waar zit je als ik vragen mag? Wil als 14-jarige ook binnenkort beginnen op Kempen Airportquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Mee bezig, PPL, en hopelijk over 8 maanden beginnen met ATPL.
In iedergeval niet in Kempen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:22 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Waar zit je als ik vragen mag? Wil als 14-jarige ook binnenkort beginnen op Kempen Airport.
Klopt, maar hoop geld om ineens op te hoesten op je 16/17equote:Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef Furious het volgende:
[..]
In iedergeval niet in Kempen.![]()
Hou er wel rekening mee dat je pas examen mag doen als je 17 bent, eerste solo dacht ik 16 (niet 100% zeker).
Waar vlieg je dan? Wel een gekke Warrior vlieg je! dat is waar ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef Furious het volgende:
[..]
In iedergeval niet in Kempen.![]()
Hou er wel rekening mee dat je pas examen mag doen als je 17 bent, eerste solo dacht ik 16 (niet 100% zeker).
Moet ik Archer gaan vliegen dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:22 schreef nsfw het volgende:
[..]
Waar vlieg je dan? Wel een gekke Warrior vlieg je! dat is waar ook![]()
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Klopt, maar hoop geld om ineens op te hoesten op je 16/17e. En natuurlijk veel leuker dan al dat wachten
.
Toevallig in Eindhoven?.
Minimaal!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Moet ik Archer gaan vliegen dan?![]()
[..]
Nee.
WAHAHAHA LollerCOpter gePWND door 20PK minderquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehe, nee! Bekijk het maar.![]()
(Hij is duurder)
Wat moet je ermee, snel klimmen is nou niet echt nodig met VFR vluchten rond de 1500ft.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:37 schreef nsfw het volgende:
[..]
WAHAHAHA LollerCOpter gePWND door 20PK minder![]()
Slechte verhalen over die Pixmaniaquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daar kan je hem bijv. kopen bijna overal voor 29euries:
http://www.pixmania.nl/nl(...)ick-cyborg-evo.html#
http://nl.kelkoo.be/b/a/ss_saitek_cyborg_evo_joystick.html
en de naam staat er boven
Dan maakt het ook niet meer uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Moet ik Archer gaan vliegen dan?![]()
[..]
Nee.
Daar heb je een puntje!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat moet je ermee, snel klimmen is nou niet echt nodig met VFR vluchten rond de 1500ft. [afbeelding]
Die twee online winkels waren maar voorbeelden er zijn ongetwijfeld meer winkels/online winkels met deze saitek en wat de aansluiting betreft ik denk gewoon een USB, van anddere manieren heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte verhalen over die Pixmania![]()
Maar zo'n joystick, aan wat voor aansluiting gaat dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |