Allejezusquote:Op donderdag 7 september 2006 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fv_QYd2CRkg
Is dat echtquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4AXSYmUJ-7A&mode=related&search=
Deze kan er ook wat van![]()
Neen, ik bedoel inverted de ILS af, dus op de kop op z'n boers.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:27 schreef Vloris het volgende:
[..]
Een Backcourse-approach bedoel je? Ja hoor, dat gaat in ieder vliegtuig met een beetje fatsoenlijke autopilot configuratie.
Doet me denken aan het tochtje wat ik laatst maakte van Ameland naar Eelde. Ik had me helemaal voorbereid op een leuke ILS approach + glide-slope richting runway, wordt ik door die verdomde ATC naar de andere runway gestuurd, die totaal geen hulpmiddelen heeft! Zie daar het nadeel van VFR vliegen...
--edit-- maar ik kwam wel heel netjes recht op de runway uit en had aan een halve genoeg om tot stilstand te komen (wat wil je ook, met een klein cessna'tje)
NEE XD lol die was fakequote:Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat echt![]()
Zo land ik op het moment met de Cessna![]()
Dan weten we in ieder geval hoe je land XDquote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
NEE XD lol die was fakehttp://www.youtube.com/watch?v=JoUvU0cGPNc
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
NEE XD lol die was fakehttp://www.youtube.com/watch?v=JoUvU0cGPNc
Wel met de 152 Aerobatquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Jarold het volgende:
Ik heb net inverted een ILS gevlogen met een Cessna 150, kan dit ook met een Cessna 152?
Gast! je landing is het visietekaartje van de vlucht!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
Mooie vlucht gedaan van St. Louis naar Chicago in een Learjet. Lekker vliegtuigje.
Alleen de afwerking op het einde tijdens het landen was wat rommelig. Ik ben maar gewoon op een runway geland, moet namelijk nog een opdracht voor school afmaken.
in het echt voel je de touchdown ook niet in je "stick" maar die voel je aan je rug/reetquote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Net een nieuwe Saitek joystick gehaald met force feedback, erg jammer dat je de touchdown niet voelt. Voor de rest super ding
.
Dat heb je niet in flightsimquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Mojave het volgende:
/vuur/reddingsdiensten
Ik weet het. Take-off is optional but landing is mandatory.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef nsfw het volgende:
Gast! je landing is het visietekaartje van de vlucht!
Regel eerst dat je kan landen voor je gaat vliegen!
Ligt aan de besturing, ik vind het nogal onmogelijk om met een toetsenbord te vliegen, of je moet alles met de AP doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:15 schreef Piles het volgende:
Klopt het trouwens dat sturen met een toetsenbord moeilijker is dan met joystick? Met scherpe bochten verlies ik mn vliegtuig nogal eens, en dat word vrij vervelend. Ligt dat aan de besturing, of kan ik gewoon niet vliegen?
Met de joystick heb je veel meer controle omdat je kleinere correcties kan doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:15 schreef Piles het volgende:
Klopt het trouwens dat sturen met een toetsenbord moeilijker is dan met joystick? Met scherpe bochten verlies ik mn vliegtuig nogal eens, en dat word vrij vervelend. Ligt dat aan de besturing, of kan ik gewoon niet vliegen?
Dat heeft elke flightsim!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:11 schreef Mojave het volgende:
[..]
!!!!!!
gevoel in je reet wel? of is dat MS Gay Simulator?
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef nubie het volgende:
[..]
Ligt aan de besturing, ik vind het nogal onmogelijk om met een toetsenbord te vliegen, of je moet alles met de AP doen.
Dan nog maar een goedkope joystick van ¤ 20,- kopen, ¤ 80,- voor alleen FS is een beetje tè.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Met de joystick heb je veel meer controle omdat je kleinere correcties kan doen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat heeft elke flightsim!
MOet je ook maar de legale versie kopen! dan krijg je er een soort plugje bij voor een plek waar de zon nooit zal schijnen!![]()
Ik vloog geloof ik vanaf 1 versie voor FS95quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:31 schreef Mojave het volgende:
[..]
![]()
Ach jongens, de goeie ouwe tijd van versie 4.0 .... toen NDB's nog hip waren en de eerste ILS nog geintroduceerd moest worden...![]()
Welke heb je?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Net een nieuwe Saitek joystick gehaald met force feedback, erg jammer dat je de touchdown niet voelt. Voor de rest super ding
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |