Ja maar die hoeft nu slechts 1 beschadigde auto te betalen ipv 2, de tyfuslijer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef Wadloper het volgende:
Je moet maar zo denken... de ander heeft ook mooie beschadigingen
niet spannend, er is een fonds dat je schade dekt als iemand anders is doorgereden, ff aangifte doen bij je lokale politie (die heb je neem ik aan wel gebeld/foto's gemaakt?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
Hoef zelf geen deuken meer in auto's te rijden, dat doen anderen wel voor je tegenwoordig![]()
Beetje respect voor andermans eigendommen is er niet meer bij. En nee ben niet all risk verzekerd dus mag alles zelf dokken![]()
waarborg fonds als ik me niet vergis....wel ff goed informeren hoe het allemaal werkt en wat je in acht moet nemen. schijnen wel wat regels en zo aan te zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef PassMailert het volgende:
[..]
niet spannend, er is een fonds dat je schade dekt als iemand anders is doorgereden, ff aangifte doen bij je lokale politie (die heb je neem ik aan wel gebeld/foto's gemaakt?)
Weet niet meer precies hoe ze heten, maar als je je eigen wa verzekeraar belt kan die het je vast vertellen
Goede tip, zal er eens achtereen gaan ja. is overigens gewoon op straat gebeurd bij mijn werk, rijden nogal wat vrachtwagens rond dus heb al een vermoeden wat mijn auto geraakt heeft. Ook gezien het bandenspoor wat nogal hoog zat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef PassMailert het volgende:
[..]
niet spannend, er is een fonds dat je schade dekt als iemand anders is doorgereden, ff aangifte doen bij je lokale politie (die heb je neem ik aan wel gebeld/foto's gemaakt?)
Weet niet meer precies hoe ze heten, maar als je je eigen wa verzekeraar belt kan die het je vast vertellen
Zijn er mensen zonder auto danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef Kindervriend het volgende:
Stoer een topic openen zodat iedereen ziet dat je een auto hebt.
Of had.
Whatever neger.
nee, waarschijnlijk een witte vrachtwagen of witte bestelbus aangezien er witte lak op mijn auto zat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus die groene Seat heeft jouw Citroen beschadigd?
[afbeelding]
..waarborgfonds werkt alleen met getuigen....dusssquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef PassMailert het volgende:
[..]
Ondergetekende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn er mensen zonder auto dan
Eh?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PassMailert het volgende:
[..]
maar je moeder is dan ook een hoer!
neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Eh?
Weet jouw moeder eigenlijk wel dat je op internet zit? Kutkind.
talpa is nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef polarbytes het volgende:
Mensen die doorrijden![]()
Kut weer![]()
Talpa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |