Om de hoek gaan staan wachten zo dat ze denken dat je niet thuis bent... Lukt fantastisch!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Niwa het volgende:
Doe net alsof je weggaat, dan komen ze.
Heb je geen T&T-nr?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef McGilles het volgende:
Stel je niet aan, ik verwacht al dagen meerdere pakketjes en word onderhand helemaal panisch omdat ze er nog niet zijn.
Nope, het is afgelopen maandag verstuurd en zou eigenlijk vorige week maandag al verstuurd zijn, het geld ligt dus al 11 dagen bij de deur te wachtenquote:
Is het opblaasbaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef McGilles het volgende:
Stel je niet aan, ik verwacht al dagen meerdere pakketjes en word onderhand helemaal panisch omdat ze er nog niet zijn.
En ja ik ben lui en zit thuis![]()
Hier altijd 1 uur, maar hij is er nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef tralalala het volgende:
Bij ons komen ze altijd 17:10![]()
TPG![]()
Je moet het ook niet onder rembours bestellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nope, het is afgelopen maandag verstuurd en zou eigenlijk vorige week maandag al verstuurd zijn, het geld ligt dus al 11 dagen bij de deur te wachten
Grrrrr, en ik wil nog even naar de stad
Leuke fetish.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wacht ook..
15 navel piercings.
Maar zijn niet voor mij.
Wat zit je nou te kotsen op TPG ? Jij weet precies hoe laat ze komen terwijl anderen het maar af moeten wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef tralalala het volgende:
Bij ons komen ze altijd 17:10![]()
TPG![]()
PS2??? koop dan gewoon een xbox en bouw dat ding om.......kan je dan meer mee dan met een omgebouwde PS2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik wacht al een paar dagen op een PS2
De mijne komt uit een winkel, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Zeurberus het volgende:
Heb precies hetzelfde![]()
Pakketje uit Engeland wat precies een week geleden verstuurd is
Het is nog de eerste keer dat ik van die koper koop, dat maakt het allemaal nog erger want dan weet je nog niet 100 % zeker of hij te vertrouwen is
Ik heb hem alleen gekocht om Gran Turismo 4 te kunnen spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:25 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
PS2??? koop dan gewoon een xbox en bouw dat ding om.......kan je dan meer mee dan met een omgebouwde PS2
Tja, maar niet iedereen heeft werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik laat het op mijn werk bezorgen. Wel zo makkelijk...
Geocachen is dat niet dat 'spelletje' waarbij je een schat zoekt die een andere geocacher heeft begraven?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:37 schreef Gajescheren het volgende:
Een GPSMAP 60CSx om te geocachen, nu duidelijk?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:37 schreef Gajescheren het volgende:
Een GPSMAP 60CSx om te geocachen, nu duidelijk?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geocachen is dat niet dat 'spelletje' waarbij je een schat zoekt die een andere geocacher heeft begraven?
Het idee is tof, maar het kost mij iets teveel geld en tijd.quote:
Ik heb werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedereen heeft werk.
Hè TS?
Bookmark.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef Gajescheren het volgende:
Ik wacht ook op een pakketje, maar dat ligt nog in Memphis USA
http://www.fedex.com/Tracking?tracknumbers=702255696864&action=track&language=dutch&cntry_code=nl
En?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
De mijne nietZal wel weer morgen komen
![]()
En?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef Rio het volgende:
Ik wacht nog op drie pakketten. Daarentegen zijn er al vier bezorgd. Bij elkaar = nieuwe computer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |