Om de hoek gaan staan wachten zo dat ze denken dat je niet thuis bent... Lukt fantastisch!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Niwa het volgende:
Doe net alsof je weggaat, dan komen ze.
Heb je geen T&T-nr?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef McGilles het volgende:
Stel je niet aan, ik verwacht al dagen meerdere pakketjes en word onderhand helemaal panisch omdat ze er nog niet zijn.
Nope, het is afgelopen maandag verstuurd en zou eigenlijk vorige week maandag al verstuurd zijn, het geld ligt dus al 11 dagen bij de deur te wachtenquote:
Is het opblaasbaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef McGilles het volgende:
Stel je niet aan, ik verwacht al dagen meerdere pakketjes en word onderhand helemaal panisch omdat ze er nog niet zijn.
En ja ik ben lui en zit thuis![]()
Hier altijd 1 uur, maar hij is er nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef tralalala het volgende:
Bij ons komen ze altijd 17:10![]()
TPG![]()
Je moet het ook niet onder rembours bestellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nope, het is afgelopen maandag verstuurd en zou eigenlijk vorige week maandag al verstuurd zijn, het geld ligt dus al 11 dagen bij de deur te wachten
Grrrrr, en ik wil nog even naar de stad
Leuke fetish.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wacht ook..
15 navel piercings.
Maar zijn niet voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |