Need not reply?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Jajong het volgende:
VVD'ers met rijke papa's need not reply.
Oh mijn god ben je nou echt zó dom? Hoe zet ik mezelf voor schut op een forum, door Henkie de kamperdrol.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Need not reply?![]()
Gast, ga eerst maar eens je VMBO-t afmaken ofzo.![]()
Ik heb 5 jaar NG gedaan, en toen examen gedaan in E&M, ik verdien de dood.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef Molluck het volgende:
Maar waarom heb je dan niet meteen N&G/N&T gekozen, iedereen weet toch dat dat de enige profielen zijn waar je een normale studie mee kan doen?
Inderdaad, als hij nou iets eerder was begonnen met nadenken over zijn studiekeuze.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef Molluck het volgende:
Maar waarom heb je dan niet meteen N&G/N&T gekozen, iedereen weet toch dat dat de enige profielen zijn waar je een normale studie mee kan doen?
Wahahaha waarom dat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar NG gedaan, en toen examen gedaan in E&M, ik verdien de dood.
Oh? Ik woon in Groningen.. Waar kan dat voor 125¤ dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef Johnns het volgende:
Het kan veel goedkoper. Je kan ook gewoon voor 125¤ je gehele vwo in 1 jaar halen. Hier in Groningen is dat iig mogelijk.
Maar idd, sinds de wetswijziging valt het niet meer onder regulier basisonderwijs en kost het 5000 euro voor een jaar
Omdat ik een kankerluie sukkel ben enzo.quote:
Werkman Collegequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh? Ik woon in Groningen.. Waar kan dat voor 125¤ dan?
deze regeling was ook voor een vriend van mij de reden om te kiezen voor het werkman college ipv Alfa.quote:- Je moet op 1 september minimaal 17 jaar zijn.
- Voor de havo sprint moet je een vmbo-tl diploma hebben of minimaal een overgangsbewijs naar havo 4 of vwo 4.
- Voor de vwo sprint moet je een havo diploma hebben of minimaal een overgangsbewijs naar vwo 5.
- De sprint moet (naar ons oordeel) een verstandige keuze zijn, dat wil zeggen dat je een redelijke kans moet hebben je diploma te halen.
- De kosten bedragen ¤ 125,- (hondervijfentwintig euro) voor het schoolfonds en leermiddelen.
Mja, dat is op het Noorderpoort college via het Werkman, daar heb ik mijn HAVO dus ook gehaald. Alleen daar kosten de deelcertificaten 2500 Euro, en de reguliere VWO-sprint is vól.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Johnns het volgende:
[..]
Werkman College
linkje: http://www.werkman.org/sprint/sprinttekst.html
[..]
deze regeling was ook voor een vriend van mij de reden om te kiezen voor het werkman college ipv Alfa.
das klotequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mja, dat is op het Noorderpoort college via het Werkman, daar heb ik mijn HAVO dus ook gehaald. Alleen daar kosten de deelcertificaten 2500 Euro, en de reguliere VWO-sprint is vól.![]()
![]()
.
Mjah ik dacht dat ik daar ook problemen mee zou hebben, maar dat viel heel erg mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Jajong het volgende:
En het allermooiste is nog wel, dat ik nu dus aan de zelfstudie moet, en daar heb je veel zelfdiscipline voor nodig.. Guess what i don't have![]()
.
Ik spring van een brug.
Ik denk dat jij je ondertitel even moet veranderen in: Wat ben ik domquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef Jajong het volgende:
Even de meneer van de universiteit op hulp vragen.
VWO staatsexamenpakket is toch maar rond de ¤ 572 euro in totaal ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Jajong het volgende:
Wat een pleurisnewbies daar op het ministerie van onderwijs.
Ik was dus van plan om een paar deelcertificaten te halen omdat mijn profiel niet aansluit op mijn studiekeuze ( Geneeskunde ). Voorheen was dat zo goed als gratis, omdat dat via een speciale regeling gefundeerd werd door de gemeente. Goede regeling al zeg ik het zelf. Alleen meneer Rutte vond blijkbaar dat alle rijkeluiskinderen zich beter mogen opleiden, dus die heeft daar een streep door gezet. Nu kost het grapje 800 euro per vak als je deelcertificaten wil halen. ( 3200 euro in mijn geval![]()
) En 5000 euro voor het hele VWO gebeuren.
Alle mensen op de scholen die die aanbieden zijn boos, want nu hebben ze amper leerlingen meer natuurlijk.
Anyway, ik aan die mensen vragen of er misschien een regeling is wat betaling betreft, want ook al heb ik tamelijk veel geld te besteden, 3200 euro is een beetje gortig. "Jahoor" zei de mevrouw op het Alfacollege, dat mag je in 3(!!!) termijnen betalen. Onbetaalbaar dus.
Ik het IBG bellen, die WETEN NIET WAAR IK HET OVER HEB! Is dus geen regeling voor.
Met andere woorden ik moet nu zélf boeken gaan kopen, zelfstudie doen en dan mee doen aan voortentamens en dan maar hopen dan ik het haal. Heel fijn.
Rutte (en andere verantwoordelijken ) ga een potje dood ofzeaux
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |