goh.. was je ineens even 3 jaar ouder dan de dames..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo godverdomme irritant, zit ik rustig pc's te installeren. Lopen van die meiden van de 2de ofzo op de middelbare school (waar ik stage loop) langs en dan krijg je z'n irritant giggel en dan hebben ze z'n blije beltoon met PFWIET PFWIEJ! en dan kijk ik 1x en dan is het meteen HIHIHIH en snel door lopen![]()
vmbo natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
Wat voor opleidingsniveau?
gEwElDiGe oPmErKinG !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
Die 'HIHIHIH' was natuurlijk omdat ze je uitlachtten omdat jij pc's moet installeren
Kon je ze dan verstaan?:oquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jap VMBO, waren gelukkig wel Nederlands![]()
Nou ze zeiden niet echt wat, was meer van HIHIHIH en dan z'n kut simpele beltooon van PFIEWT PFIEWJ. Maar ik zag een blondjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Kon je ze dan verstaan?:o
En je ondernam niks?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ze zeiden niet echt wat, was meer van HIHIHIH en dan z'n kut simpele beltooon van PFIEWT PFIEWJ. Maar ik zag een blondje![]()
Nou ik keek naar me scherm en toen kwam er een groepje langs en ik draaide me hoofd en meteen HIHIHIH en half rennend waren ze weer wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En je ondernam niks?
Als je 4 jaar ouder bent stijgen je kansen met 145%.
Dat komt omdat ze verlegen zijn!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ik keek naar me scherm en toen kwam er een groepje langs en ik draaide me hoofd en meteen HIHIHIH en half rennend waren ze weer weg![]()
Of een breezah geven!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze verlegen zijn!
De volgende keer moet je gelijk hun nummer vragen.
Nummer vragen, dan is ze allang wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze verlegen zijn!
De volgende keer moet je gelijk hun nummer vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |