Goed skeeleren daar. Spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan ga je toch oefenen op het industrieterrein wat je aan je rechterkant tegenkomt als je richting Harderwijk rijd......
Daar is in het weekend niemand en het is 1 lange geasfalteerde baan![]()
t is thuus blijv'n geworden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:31 schreef Daantke het volgende:
Daar werkt mn ma![]()
In het gele mac3 gebouw
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Vanavond weer eens verdwaald op de fiets in lelystad... Landerijen, Centrum, Bastion... En toen wist ik t niet meer
quote:
Nee, ik heb een zere rug, mijn vingers doen alsof ze al 20 jaar reuma hebben, en ik heb hoofdpijn.quote:
Tip: Ga naar je nest [14.gif]quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zere rug, mijn vingers doen alsof ze al 20 jaar reuma hebben, en ik heb hoofdpijn.
Ik verdwaal ook altijd in de Landerijenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Vanavond weer eens verdwaald op de fiets in lelystad... Landerijen, Centrum, Bastion... En toen wist ik t niet meer
quote:Op zondag 3 september 2006 02:18 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Ik verdwaal ook altijd in de Landerijen![]()
.
* Coastertommm meldt zich btw om in de OP te kunnen
Trouwens, Steven, korfbal je nog?
Was dan even langs gekomen! Bel aan, ik doe open, feliciteer me even, en fiets weer verder!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Weet niet precies waar je woontquote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Was dan even langs gekomen! Bel aan, ik doe open, feliciteer me even, en fiets weer verder!![]()
Er staat een peugeot voor de deur en er staat RJ op het raam.... Moeilijk te missenquote:Op zondag 3 september 2006 13:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je woont![]()
Wel ongeveer, maar ik ga niet aanbellen bij elk huis waar een schommel geen schommel in de achtertuin staat![]()
Dat van RJ wist ik nog niet natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef Raissa het volgende:
[..]
Er staat een peugeot voor de deur en er staat RJ op het raam.... Moeilijk te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |