ik ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb wel interesse in die gratis computer onderdelen CiQNiZ
Lekker op tijd !!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Gebak! Wij hadden nog over van gisteren! Mijn manager was 2 maanden geleden jarig geweest, en besloot gisteren om maar eens te trakteren
Zo werkt het hier altijd... Of 2x trakteren om het laatste jaar goed te maken (vergeten) en dan deze keer (3 maanden te laat) nog te vierenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Lekker op tijd !!!!!
Mijn collega is morgen jarig... Dus die deelt vandaag gebakjes uit![]()
idemquote:
Ik ga het es proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
idem
ging het toch over gevaarlijke virussen (of schimmels...of bacterien...of...)
lachen man, kun je dat complex niet opzoeken bij google earth? joe teek picktja plies
Tell me something newquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef Echo99 het volgende:
Nee hoor. Als je maar niet bj me in de buurt komt
parkeerplaatsen bij een bos doet het altijd goed (later op de dag)quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
Ik zoek trouwens een parkeerterrein of iets dergelijks waar:
a. weinig mensen komen (ik wil niet voor lul staan)
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
Dan ga je toch oefenen op het industrieterrein wat je aan je rechterkant tegenkomt als je richting Harderwijk rijd......quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
Ook al hebben ze het opgeknapt, het is en blijft een sjonniewijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:59 schreef Daantke het volgende:
VOORSTRAAT!!!
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacqmp-Afb017.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacpkdd-Afb018.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacmemp-Afb019.jpg]afbeelding][/url]
Dan moet je naar de parkeerplaats bij batavia stad gaan 's avonds. Geen (of weinig) mensen en goed asfalt. Ging daar zelf vroeger nog wel eens skateboarden, is goed te doen daar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
ze moeten de gebouwen ook aanpakken, niet de bestratingquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ook al hebben ze het opgeknapt, het is en blijft een sjonniewijk
Silverhills =')quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |