Dat is ook ontzettend veel geld waar je bijna een trip naar een zonnig eiland hier ver ver vandaan hebt.....quote:Op maandag 4 september 2006 08:48 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik weet van ons dat uitstel geen afstel isWe hebben wel eens eerder moet uit stellen... Komt goed... Maar 1000 Euro onvoorzien is wel te veel ja...
nu.nlquote:SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
Ik kom niet op de FPquote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]Echte Fok!kers kijken het van Fok.nl af
Oja, mogguh
Tsja... Voor de kenners: Koppakking... Kan altijd een keer gebeuren natuurlijk... Ik ben erg zuinig op mijn motorblok. Rij m altijd eerst warm enzo voordat ik ga racen... Maarja... Shit happens... Leuk is wel anders btwquote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Echo99 het volgende:
Serieus pech met de wagen trouwens...
Ik normaal ook nietquote:
Na: voor de kenners ben ik gestopt met lezen...quote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Tsja... Voor de kenners: Koppakking... Kan altijd een keer gebeuren natuurlijk... Ik ben erg zuinig op mijn motorblok. Rij m altijd eerst warm enzo voordat ik ga racen... Maarja... Shit happens... Leuk is wel anders btw
quote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na: voor de kenners ben ik gestopt met lezen...![]()
wat zei je? Ik vraag toch ook niet aan jou om op het forum te komenquote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet
Mijn collega kwam binnen lopen... Die wel op de FP zit dagelijks, nooit op het forum... En die zij dat ik daar ff moest kijken omdat Steve dood is
Ik kijk wel uit om hem om het forum te vragenquote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
wat zei je? Ik vraag toch ook niet aan jou om op het forum te komen![]()
Snap ik.quote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit om hem om het forum te vragen
14.gifquote:5121 (gemiddeld 5 per dag)
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammersquote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb (thank god) geen collega's die Fokken![]()
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solvedquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammers
Helaas wel genoeg mensen die mij hier kennen blijkbaar
Jij bent ook een kloon he?quote:Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solved
Maar... Deze komt uit 2003quote:Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solved
Je bent beroemd manquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammers
Helaas wel genoeg mensen die mij hier kennen blijkbaar
Mijn collega's vragen zich wel af of ik andere software heb dan zij. Omdat mijn beeldscherm altijd een beetje een grijzige gloed vertoontquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mijn collega's vragen zich wel af of ik andere software heb dan zij. Omdat mijn beeldscherm altijd een beetje een grijzige gloed vertoont![]()
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ersquote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]![]()
ik ben de énige in het hele bedrijf waarvan niemand kan zien wat ik aan het doen ben, of ze moeten dichterbij komen... Maar mensen komen niet zo gauw in de buurt van ICT-ers
Lijkt?quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ers![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef Echo99 het volgende:
Heb een eigen spreekkamer zonder ramen in de gang kant. Deuren dicht en Fok!ken maar
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef CiQNiZ het volgende:
En toen moest ik zelf een nieuw topic openen
volgooien dan...en ik ben idd een kloonquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?
Van?????????????????????????????quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Kill the kloons !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Je verpest mijn kwartet gastquote:Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef foksuk1981 het volgende:
nog maar een paar te gaan jongens en meisjes
I know gast...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |