Bubbelsequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even bubbelen in het bubbelbad
Ik leef nog, maar mn rug is half doodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gijs, alles goed? Hoest met dat ding in je rug?
Vroeger met een paar maten op een slachterij gewerkt en daar heette iedereen Gijs...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar mn rug is half dood![]()
Maaruh.... wie is Gijs?![]()
Oke, Gijs, ik snap hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vroeger met een paar maten op een slachterij gewerkt en daar heette iedereen Gijs...
De Gijsjes topics komen er zelfs vandaan![]()
Da's kut man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef Echo99 het volgende:
Alleen thuis vanaaf. Fok doodt. Zuigt.

Je houdt van onsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Da's kut man.
[afbeelding]
Ik op de notebook, vriendin naast me in bed... Ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier nog doe
Uiteraard...!!quote:
Check dr pil gast!!!!! Check dr pil!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Uiteraard...!!
Maar mijn vriendin heeft zojuist wat anders aangetrokken... Notebook. Moet. Uit.
Of
Ik zie wel
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Check dr pil gast!!!!! Check dr pil!!!!!![]()
Ik heb het geprobeerd uit te spreken. Ik denk dat ik nu de aandacht heb getrokken van een paar Russenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd uit te spreken. Ik denk dat ik nu de aandacht heb getrokken van een paar Russen![]()
Ik zit alweer een tijdje op me werkquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
-edit- Liggen er russen bij jou in bed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |