Dan heb ik niets gezegdquote:
Als je maar voorzichtig rijdt. Moest jij niet de stad in trouwens?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Woehoeeee ik heb mijn auto terugNu kan ik Lelystad en jullie weer onveilig maken
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
Mijn internet is een pijnlijke dood aan het sterven
Als ik thuis ben zit ik in de stad tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig rijdt. Moest jij niet de stad in trouwens?
Gefeliciteerd !!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijd
Mijn auto leeft weer Mijn auto leeft weer
Feliciteer HIER CiQNiZ
Heb je draadloos internet??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef Echo99 het volgende:
Waarom opent er in vredesnaam steeds een progje met als titel: Netwerkverbindingen
CiQNiZquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijd
Mijn auto leeft weer Mijn auto leeft weer
Feliciteer HIER CiQNiZ
Yep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je draadloos internet??
(het forum is bij mij iig zeeeer traag atm)
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!
als je maar bij mijn voorgevel uit de buurt blijft![]()
Dank u dank u...quote:
Dan klik je misschien elke keer op dat gele ballontje onderin rechts met een waarschuwing, of niet???quote:
Ik heb geen geel ballonetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan klik je misschien elke keer op dat gele ballontje onderin rechts met een waarschuwing, of niet???
Ik heb geen draadloos internetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Nee, eigenlijk heb je dan gewoon een kut internetverbinding denk ikOf je draadloos bereik is niet goed ofzo
Of je draadloos netwerk van de buren komt er steeds doorheen...
Eigenlijk kan het van alles zijn en weet ik het gewoon dus niet
Gaat ie nu doodt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
hmm... That's bad... that's reaal bad...!!!
Dief!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb geen draadloos internet![]()
Mijn buren wel daarentegen![]()
Nu heb ik ook draadloos internet![]()
Erg onsympathiek om mij zo te noemen mevrouw Xquote:
Zeg, is dat nodig?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Erg onsympathiek om mij zo te noemen mevrouw X![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |