Nee, da's waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, en jij gaat het me niet vertellen ook![]()
Heb zn FOBO gespamt. HIj leeft nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan eerst dit topic maar eens vinden voordat we allerlei vage, waarschijnlijk dooie, figuren gaan toevoegen... In Lelystad weet je het natuurlijk nooit he
Ik zie nog steeds geen posts in dit topicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb zn FOBO gespamt. HIj leeft nog![]()
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen posts in dit topic
dus binnenkort kannie niet meer reageren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingen![]()
Zie mijn vorige posts over dood enzo... Lelystedelingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingen![]()
Wie weet heeft RealKnuckles ook al eens een poging gedaan tot het pinnen van geld in de voorstraat... (poging mislukt)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
dus binnenkort kannie niet meer reageren?![]()
RIPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wie weet heeft RealKnuckles ook al eens een poging gedaan tot het pinnen van geld in de voorstraat... (poging mislukt)
hij heeft tenminste geen FOBO waar geen foto's in staan...zoals 9/10e van fok!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slechte TVP hé!![]()
Waarom heb je nog geen FOBO?
Omdat ik te lui ben om op te zoeken hoe dat moetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slechte TVP hé!![]()
Waarom heb je nog geen FOBO?
En jij wou een baan in de IT?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om op te zoeken hoe dat moet
En dat zei ik 2 deeltjes geleden ook al.
Daarom zei ik ook: nog steeds geen... Goeiemorgen/Middag/Avond Xebber. (in welke tijdzone zit je?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
En dat zei ik 2 deeltjes geleden ook al.
frisia.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef CiQNiZ het volgende:
Good... heb gebeld enzo... Over mijn autootje () en hij rijdt weer (
) maar de wiellager is ook kapot (
) als die vervangen is is ie weer koel
Gaat idd zo'n dikke 500 Euro worden
Gelukkig een mazzeltje gehad bij de belastingdienst... Van mijn oude bedrijf nog (eigen onderneming). Krijg bijna 700 euro terugquote:
Een baan in de ICT is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?quote:
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een baan in de ICT is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?![]()
Ik heb je post even aangepost hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een baan in de ICT financiele dienstverlening is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |