Kwartetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
Appelpernstroop is ook een Lelystad Fok!ker
Koopavondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
![]()
Iemand vandaag nog wilde plannen met koopavond?
Ik niet
Zal ik dan binnenblijven voortaan na 19:30?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Koopavond![]()
Ik voel me niet veilig na 19.30 in het centrum![]()
Respectquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, ik ben wel een held trouwens. Ben vannochtend door de voorstraat gefietst en heb er nog gepint ook. Ik had echt het gevoel dat ik de dood recht in de ogen keek![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
(en nee, het heeft niks met bananen te maken, maar het komt wel in de buurt)
Weer thuis aan het "werken" ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
Geen koopavondplannen heeft nee.... Ik blijf gewoon effe thuis... Ik heb toch niets nodig
Het lullige is, wij hebben ook niks nodigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
Geen koopavondplannen heeft nee.... Ik blijf gewoon effe thuis... Ik heb toch niets nodig
En je bent niet overvallen????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, ik ben wel een held trouwens. Ben vannochtend door de voorstraat gefietst en heb er nog gepint ook. Ik had echt het gevoel dat ik de dood recht in de ogen keek![]()
Nee... ik ben bezig met de maandafsluitingquote:
Ik had mijn fake D&G zonnebril op. Dus ik viel niet op in de massaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En je bent niet overvallen????![]()
Ik ben al lang blij dat het woord penetreren niet voor komt in de postquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik moest net tijdens de pauze, met boterhammen en al vlakbij een afgesneden koeienoor zittenWaar iemand weet-ik-veel-wat mee aan het doen was.
Gewoon ontkennen dat je Fok!t... En al helemaal dat je 1000+ posts hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik had mijn fake D&G zonnebril op. Dus ik viel niet op in de massa![]()
Ooit wel eens afgevraagd wat voor testen ze op dieren bedenken als ze zich vervelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het woord penetreren niet voor komt in de post![]()
Nee, en jij gaat het me niet vertellen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens afgevraagd wat voor testen ze op dieren bedenken als ze zich vervelen?
Misschien moet ie dan eerst dit topic maar eens vinden voordat we allerlei vage, waarschijnlijk dooie, figuren gaan toevoegen... In Lelystad weet je het natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Echo99 het volgende:
Oh en RealKnuckles komt ook uit de Hood. Heb em alleen al lang niet meer zien posten. Was een zeer gewaardeerde poster op de [ONZ] en [BAG] fora![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |