quote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mijn collega's vragen zich wel af of ik andere software heb dan zij. Omdat mijn beeldscherm altijd een beetje een grijzige gloed vertoont![]()
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ersquote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]![]()
ik ben de énige in het hele bedrijf waarvan niemand kan zien wat ik aan het doen ben, of ze moeten dichterbij komen... Maar mensen komen niet zo gauw in de buurt van ICT-ers
Lijkt?quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ers![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef Echo99 het volgende:
Heb een eigen spreekkamer zonder ramen in de gang kant. Deuren dicht en Fok!ken maar
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef CiQNiZ het volgende:
En toen moest ik zelf een nieuw topic openen
volgooien dan...en ik ben idd een kloonquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?
Van?????????????????????????????quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Kill the kloons !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Je verpest mijn kwartet gastquote:Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef foksuk1981 het volgende:
nog maar een paar te gaan jongens en meisjes
I know gast...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |