Moet je mijn site eens goed bekijkenquote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat van RJ wist ik nog niet natuurlijk![]()
quote:
quote:En nu ben ik dr klaar mee.
.
Ontopic: Sterf, panda Echo99, sterf![]()
Uiteraard, tijdens kantooruren ben ik er weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef Echo99 het volgende:
Ik hoop dat dit topic tijdens kantooruren weer een beetje tot leven komt
Jupquote:Op maandag 4 september 2006 08:25 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmm, maandagochtend, half 9.... kantoorweekje is weer begonnen.... mogguh
STEVE was de goudvis?quote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef CiQNiZ het volgende:
AAAH STEVE IS DOOD
Waarom heb je dan geen auto??? Heb je hem uitgeleend?quote:Op maandag 4 september 2006 08:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Jup
Ik ben weer aan het werk op Fok!
* CiQNiZ weer geen auto heeft voor een paar dagen(dit keer geen ongeluk)
Reactie #2: Nee hoor, hier ben ik !!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef CiQNiZ het volgende:
AAAH STEVE IS DOOD
Motorprobleempje... Kan gebeuren.. Beetje jammer dat het zo vlak na het "incident" isquote:Op maandag 4 september 2006 08:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen auto??? Heb je hem uitgeleend?
Owww. die Steve !!!!quote:
?quote:Op maandag 4 september 2006 08:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Reactie #2: Nee hoor, hier ben ik !!!!!![]()
Het zit je ook niet mee ookquote:Op maandag 4 september 2006 08:37 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Motorprobleempje... Kan gebeuren.. Beetje jammer dat het zo vlak na het "incident" is
Gaat wel weer 500 Euro kosten
Ik ben ook een Steve(n)quote:
Van uitstel komt afstel.... maar misschien is het wel handiger nu je met al die onvoorziene uitgaves zit ....quote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Vertel mij wat. We zitten er aan te denken om een maand later op vakantie te gaan...
Ik weet van ons dat uitstel geen afstel isquote:Op maandag 4 september 2006 08:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.... maar misschien is het wel handiger nu je met al die onvoorziene uitgaves zit ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |