Toegevoegd aan OPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef foksuk1981 het volgende:
Mooie foto's maken in Lelystad:
- De batavia
- Het natuurpark / Oostvaardersplassen
- Aviodrome
- Vanaf de brug bij de sluizen over het IJsselmeer (of richting de Batavia)
- Meneer Lely (op het Stadhuisplein)
Even een opsomming van de laatste genoemde objecten uit deeltje 3quote:
Foto's van Lelystadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Rob_Aardbei het volgende:
Hoi,
Ik kom ook uit Lelystad. Ben er geboren en woon er nu, 26 jaar later, nogWoon op moment in de wijk Kamp. Ben geen actieve fokker dus denk niet dat het iemand wat boeit.
Verder heb ik een website over skateboarden in lelystad. Weet niet of dat interessant is, er staan in ieder geval genoeg fotos op de site van verschillende plekken in Lelystad. Wel altijd met een skateboarder in de voorgrond
http://www.lelyskate.nl/
Dat Oranje valt wel op in vergelijking met de 'zwarte' gebouwen (Gerechtsgebouw, Raad van de Kinderbecherming, ROC (is niet zwart maar wel donker)...)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef enlightenedwizza het volgende:
het agroratheater komt er wel erg bling bling uit te zien
eigenlijk mag de koploper wel een aparte verwijzing hebben in de OPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Foto's van Lelystad![]()
Uitgaan kan ook nog bij het bowlingcentrum (naast sporthal De Koploper)
Hoi Robert-Jan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Rob_Aardbei het volgende:
Hoi,
Ik kom ook uit Lelystad. Ben er geboren en woon er nu, 26 jaar later, nogWoon op moment in de wijk Kamp. Ben geen actieve fokker dus denk niet dat het iemand wat boeit.
Verder heb ik een website over skateboarden in lelystad. Weet niet of dat interessant is, er staan in ieder geval genoeg fotos op de site van verschillende plekken in Lelystad. Wel altijd met een skateboarder in de voorgrond
Ik ben niet zo enquetterig... Maar ik heb 'm voor de gein in de OP gezetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik had trouwens een enquete van de gemeente gekregen....
Daar zat bij of ik bij het Lelystadspanel wilde. Zo nu en dan een enquete over de stad invullen.
LelyStadsPanel
...heb ik 5000 posts!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:40 schreef CiQNiZ het volgende:
Nog 1 post en dan...
Ok prima! Ik heb hier nog een paar fotos van de omgeving van Lelystad neergezet:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoi Robert-Jan.
Ik heb je ook maar in de OP gezet
Gefeli !!!!!quote:
Nice !!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:40 schreef Rob_Aardbei het volgende:
[..]
Ok prima! Ik heb hier nog een paar fotos van de omgeving van Lelystad neergezet:
http://rj.yoki.org/~rj/lelystad/
Ik vind dat namelijk wel een belangrijk aspect van wonen in Lelystad, de enorme hoeveelheid natuur en vrijheid om de stad heen!
Zitten een paar mooie tussen... Omdat ze zo groot zijn heb ik maar even een linkje in de OP gezet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:40 schreef Rob_Aardbei het volgende:
[..]
Ok prima! Ik heb hier nog een paar fotos van de omgeving van Lelystad neergezet:
http://rj.yoki.org/~rj/lelystad/
Ik vind dat namelijk wel een belangrijk aspect van wonen in Lelystad, de enorme hoeveelheid natuur en vrijheid om de stad heen!
Kwartetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
Appelpernstroop is ook een Lelystad Fok!ker
Koopavondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
![]()
Iemand vandaag nog wilde plannen met koopavond?
Ik niet
Zal ik dan binnenblijven voortaan na 19:30?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Koopavond![]()
Ik voel me niet veilig na 19.30 in het centrum![]()
Respectquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, ik ben wel een held trouwens. Ben vannochtend door de voorstraat gefietst en heb er nog gepint ook. Ik had echt het gevoel dat ik de dood recht in de ogen keek![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
(en nee, het heeft niks met bananen te maken, maar het komt wel in de buurt)
Weer thuis aan het "werken" ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
Geen koopavondplannen heeft nee.... Ik blijf gewoon effe thuis... Ik heb toch niets nodig
Het lullige is, wij hebben ook niks nodigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
Geen koopavondplannen heeft nee.... Ik blijf gewoon effe thuis... Ik heb toch niets nodig
En je bent niet overvallen????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, ik ben wel een held trouwens. Ben vannochtend door de voorstraat gefietst en heb er nog gepint ook. Ik had echt het gevoel dat ik de dood recht in de ogen keek![]()
Nee... ik ben bezig met de maandafsluitingquote:
Ik had mijn fake D&G zonnebril op. Dus ik viel niet op in de massaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En je bent niet overvallen????![]()
Ik ben al lang blij dat het woord penetreren niet voor komt in de postquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik moest net tijdens de pauze, met boterhammen en al vlakbij een afgesneden koeienoor zittenWaar iemand weet-ik-veel-wat mee aan het doen was.
Gewoon ontkennen dat je Fok!t... En al helemaal dat je 1000+ posts hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik had mijn fake D&G zonnebril op. Dus ik viel niet op in de massa![]()
Ooit wel eens afgevraagd wat voor testen ze op dieren bedenken als ze zich vervelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het woord penetreren niet voor komt in de post![]()
Nee, en jij gaat het me niet vertellen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens afgevraagd wat voor testen ze op dieren bedenken als ze zich vervelen?
Misschien moet ie dan eerst dit topic maar eens vinden voordat we allerlei vage, waarschijnlijk dooie, figuren gaan toevoegen... In Lelystad weet je het natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Echo99 het volgende:
Oh en RealKnuckles komt ook uit de Hood. Heb em alleen al lang niet meer zien posten. Was een zeer gewaardeerde poster op de [ONZ] en [BAG] fora![]()
Nee, da's waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, en jij gaat het me niet vertellen ook![]()
Heb zn FOBO gespamt. HIj leeft nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan eerst dit topic maar eens vinden voordat we allerlei vage, waarschijnlijk dooie, figuren gaan toevoegen... In Lelystad weet je het natuurlijk nooit he
Ik zie nog steeds geen posts in dit topicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb zn FOBO gespamt. HIj leeft nog![]()
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen posts in dit topic
dus binnenkort kannie niet meer reageren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingen![]()
Zie mijn vorige posts over dood enzo... Lelystedelingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
FOBO nogmaals gespamt. Nu met doodsbedreigingen![]()
Wie weet heeft RealKnuckles ook al eens een poging gedaan tot het pinnen van geld in de voorstraat... (poging mislukt)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
dus binnenkort kannie niet meer reageren?![]()
RIPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wie weet heeft RealKnuckles ook al eens een poging gedaan tot het pinnen van geld in de voorstraat... (poging mislukt)
hij heeft tenminste geen FOBO waar geen foto's in staan...zoals 9/10e van fok!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slechte TVP hé!![]()
Waarom heb je nog geen FOBO?
Omdat ik te lui ben om op te zoeken hoe dat moetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Slechte TVP hé!![]()
Waarom heb je nog geen FOBO?
En jij wou een baan in de IT?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om op te zoeken hoe dat moet
En dat zei ik 2 deeltjes geleden ook al.
Daarom zei ik ook: nog steeds geen... Goeiemorgen/Middag/Avond Xebber. (in welke tijdzone zit je?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
En dat zei ik 2 deeltjes geleden ook al.
frisia.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef CiQNiZ het volgende:
Good... heb gebeld enzo... Over mijn autootje () en hij rijdt weer (
) maar de wiellager is ook kapot (
) als die vervangen is is ie weer koel
Gaat idd zo'n dikke 500 Euro worden
Gelukkig een mazzeltje gehad bij de belastingdienst... Van mijn oude bedrijf nog (eigen onderneming). Krijg bijna 700 euro terugquote:
Een baan in de ICT is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?quote:
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een baan in de ICT is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?![]()
Ik heb je post even aangepost hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een baan in de ICT financiele dienstverlening is toch veel koffie drinken, veel pauze houden en veel Fok!ken toch?![]()
Je zou moderator moeten worden, je past zoveel aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb je post even aangepost hoor.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb je post even aangepost hoor.
Mis jij [IED] ook zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je zou moderator moeten worden, je past zoveel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:30 schreef Echo99 het volgende:Tof he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef foksuk1981 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
Dat leest zo rottig die spoilersquote:
Ik bagger de hele dag al wat aan met mn rugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:45 schreef Echo99 het volgende:
We lopen weer stevig te baggeren trouwens
Amateurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef Xebber het volgende:
Ik had net 554 aanslagen per minuut met typera, maar was vergeten in te loggen![]()
![]()
Zullen we een deal maken? Dat jij gewoon niet verteld wat je daar mee bedoeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik bagger de hele dag al wat aan met mn rug![]()
Ook inlineskaters?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Rob_Aardbei het volgende:
Hoi,
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zullen we een deal maken? Dat jij gewoon niet verteld wat je daar mee bedoeld?![]()
Zal ik dan maar niet zeggen dat er een spier in mn rug klem zit?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zullen we een deal maken? Dat jij gewoon niet verteld wat je daar mee bedoeld?![]()
DSB Boefjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dacht dat je Becam stom vond?
Frisia, Becam etc. allemeaal 1 pot nat..
Zeg maar niet nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet zeggen dat er een spier in mn rug klem zit?
En dat ik ontzettende last van mn rug heb?
Dan heb ik niets gezegdquote:
Als je maar voorzichtig rijdt. Moest jij niet de stad in trouwens?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Woehoeeee ik heb mijn auto terugNu kan ik Lelystad en jullie weer onveilig maken
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
Mijn internet is een pijnlijke dood aan het sterven
Als ik thuis ben zit ik in de stad tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig rijdt. Moest jij niet de stad in trouwens?
Gefeliciteerd !!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijd
Mijn auto leeft weer Mijn auto leeft weer
Feliciteer HIER CiQNiZ
Heb je draadloos internet??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef Echo99 het volgende:
Waarom opent er in vredesnaam steeds een progje met als titel: Netwerkverbindingen
CiQNiZquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Niks mis met een pijnlijke dood een keer in de zoveel tijd
Mijn auto leeft weer Mijn auto leeft weer
Feliciteer HIER CiQNiZ
Yep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Heb je draadloos internet??
(het forum is bij mij iig zeeeer traag atm)
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:54 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!
als je maar bij mijn voorgevel uit de buurt blijft![]()
Dank u dank u...quote:
Dan klik je misschien elke keer op dat gele ballontje onderin rechts met een waarschuwing, of niet???quote:
Ik heb geen geel ballonetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan klik je misschien elke keer op dat gele ballontje onderin rechts met een waarschuwing, of niet???
Ik heb geen draadloos internetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Nee, eigenlijk heb je dan gewoon een kut internetverbinding denk ikOf je draadloos bereik is niet goed ofzo
Of je draadloos netwerk van de buren komt er steeds doorheen...
Eigenlijk kan het van alles zijn en weet ik het gewoon dus niet
Gaat ie nu doodt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
hmm... That's bad... that's reaal bad...!!!
Dief!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb geen draadloos internet![]()
Mijn buren wel daarentegen![]()
Nu heb ik ook draadloos internet![]()
Erg onsympathiek om mij zo te noemen mevrouw Xquote:
Zeg, is dat nodig?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Erg onsympathiek om mij zo te noemen mevrouw X![]()
Bubbelsequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even bubbelen in het bubbelbad
Ik leef nog, maar mn rug is half doodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gijs, alles goed? Hoest met dat ding in je rug?
Vroeger met een paar maten op een slachterij gewerkt en daar heette iedereen Gijs...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar mn rug is half dood![]()
Maaruh.... wie is Gijs?![]()
Oke, Gijs, ik snap hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vroeger met een paar maten op een slachterij gewerkt en daar heette iedereen Gijs...
De Gijsjes topics komen er zelfs vandaan![]()
Da's kut man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef Echo99 het volgende:
Alleen thuis vanaaf. Fok doodt. Zuigt.
Je houdt van onsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Da's kut man.
[afbeelding]
Ik op de notebook, vriendin naast me in bed... Ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier nog doe
Uiteraard...!!quote:
Check dr pil gast!!!!! Check dr pil!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Uiteraard...!!
Maar mijn vriendin heeft zojuist wat anders aangetrokken... Notebook. Moet. Uit.
Of
Ik zie wel
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Check dr pil gast!!!!! Check dr pil!!!!!![]()
Ik heb het geprobeerd uit te spreken. Ik denk dat ik nu de aandacht heb getrokken van een paar Russenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd uit te spreken. Ik denk dat ik nu de aandacht heb getrokken van een paar Russen![]()
Ik zit alweer een tijdje op me werkquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
-edit- Liggen er russen bij jou in bed?![]()
Dat je dat tot je knieën in de afgeknipte koeienoren staat neem je dan voor lief?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef CiQNiZ het volgende:
Wat wel tof is is dat ik ook wel eens naar een klant of iets dergelijks toe moet in het buitenland! Dat zijn altijd de toffere werkdagen! Weinig uurtjes werk per dag, veel lol, nieuwe dingen zien... En alles op kosten van de baas
In het buiteland is het altijd relaxed! Vaak in de kroeg zitten en napraten, bijna altijd krijg je een rondleiding door een bepaalde stad door werknemers van desbetreffend bedrijf daar... Altijd heel leuk. In Tsjechie een keer met hersenstammen moeten werken. Da's dan ook de enige. Dat heb ik hier in Nederland trouwens regelmatiger moeten doen, dus whatever...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat je dat tot je knieën in de afgeknipte koeienoren staat neem je dan voor lief?
--> WFLquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
In het buiteland is het altijd relaxed! Vaak in de kroeg zitten en napraten, bijna altijd krijg je een rondleiding door een bepaalde stad door werknemers van desbetreffend bedrijf daar... Altijd heel leuk. In Tsjechie een keer met hersenstammen moeten werken. Da's dan ook de enige. Dat heb ik hier in Nederland trouwens regelmatiger moeten doen, dus whatever...
Waar ik niet graag naar toega is een bepaald lab(complex) in Oost-Duitsland. Ik heb daar nog wel ergens een verhaaltje over wat ik geschreven heb. Over hoe mijn ervaring daar was, ik vond het daar echt heel bijzonder/deprimerend... Als je interesse hebt zoek ik 'm wel ff op en plaats ik 't wel ff online
ff zoeken... kom ik zo op terugquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
--> WFL
plaatsen! altijd interessant om depri verhalen te lezen
/waarom zoveel slashesquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Daantke het volgende:
/hoi
Dude die foto met die rots in je fobo herken ik dik erg!quote:
Zwitserlandquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dude die foto met die rots in je fobo herken ik dik erg!
Was bij de uitgang van de grotten van Lorette, in de Ardennen.
Mja tzal wel iets anders wezen, er zijn zoveel rotswanden die er zo uitzien![]()
Zoveel tekstquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Oost-Duitsland en haar Geheimzinnig Laboratorium Complex...
*knip*
Bijnaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef enlightenedwizza het volgende:
ik ga het zometeen lezen
het gaat vast over zombies, DNA experimenten en dodelijke virussen
Goed puntquote:
Gebak! Wij hadden nog over van gisteren! Mijn manager was 2 maanden geleden jarig geweest, en besloot gisteren om maar eens te trakterenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Tijd voor gebak op mn werk.... tevens een mooi moment om Flevosap te introduceren.... 80% van het bedrijf kent het niet![]()
ik ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb wel interesse in die gratis computer onderdelen CiQNiZ
Lekker op tijd !!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Gebak! Wij hadden nog over van gisteren! Mijn manager was 2 maanden geleden jarig geweest, en besloot gisteren om maar eens te trakteren
Zo werkt het hier altijd... Of 2x trakteren om het laatste jaar goed te maken (vergeten) en dan deze keer (3 maanden te laat) nog te vierenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Lekker op tijd !!!!!
Mijn collega is morgen jarig... Dus die deelt vandaag gebakjes uit![]()
idemquote:
Ik ga het es proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
idem
ging het toch over gevaarlijke virussen (of schimmels...of bacterien...of...)
lachen man, kun je dat complex niet opzoeken bij google earth? joe teek picktja plies
Tell me something newquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef Echo99 het volgende:
Nee hoor. Als je maar niet bj me in de buurt komt
parkeerplaatsen bij een bos doet het altijd goed (later op de dag)quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
Ik zoek trouwens een parkeerterrein of iets dergelijks waar:
a. weinig mensen komen (ik wil niet voor lul staan)
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
Dan ga je toch oefenen op het industrieterrein wat je aan je rechterkant tegenkomt als je richting Harderwijk rijd......quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
Ook al hebben ze het opgeknapt, het is en blijft een sjonniewijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:59 schreef Daantke het volgende:
VOORSTRAAT!!!
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacqmp-Afb017.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacpkdd-Afb018.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkpmkomacmemp-Afb019.jpg]afbeelding][/url]
Dan moet je naar de parkeerplaats bij batavia stad gaan 's avonds. Geen (of weinig) mensen en goed asfalt. Ging daar zelf vroeger nog wel eens skateboarden, is goed te doen daar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
ze moeten de gebouwen ook aanpakken, niet de bestratingquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ook al hebben ze het opgeknapt, het is en blijft een sjonniewijk
Silverhills =')quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:54 schreef Raissa het volgende:
b. het geasfalteerd is
Ik wil leren skeeleren
Goed skeeleren daar. Spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan ga je toch oefenen op het industrieterrein wat je aan je rechterkant tegenkomt als je richting Harderwijk rijd......
Daar is in het weekend niemand en het is 1 lange geasfalteerde baan![]()
t is thuus blijv'n geworden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:31 schreef Daantke het volgende:
Daar werkt mn ma![]()
In het gele mac3 gebouw
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Vanavond weer eens verdwaald op de fiets in lelystad... Landerijen, Centrum, Bastion... En toen wist ik t niet meer
quote:
Nee, ik heb een zere rug, mijn vingers doen alsof ze al 20 jaar reuma hebben, en ik heb hoofdpijn.quote:
Tip: Ga naar je nest [14.gif]quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zere rug, mijn vingers doen alsof ze al 20 jaar reuma hebben, en ik heb hoofdpijn.
Ik verdwaal ook altijd in de Landerijenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Vanavond weer eens verdwaald op de fiets in lelystad... Landerijen, Centrum, Bastion... En toen wist ik t niet meer
quote:Op zondag 3 september 2006 02:18 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Ik verdwaal ook altijd in de Landerijen![]()
.
* Coastertommm meldt zich btw om in de OP te kunnen
Trouwens, Steven, korfbal je nog?
Was dan even langs gekomen! Bel aan, ik doe open, feliciteer me even, en fiets weer verder!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef Echo99 het volgende:
Weet niet precies waar je woontquote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Was dan even langs gekomen! Bel aan, ik doe open, feliciteer me even, en fiets weer verder!![]()
Er staat een peugeot voor de deur en er staat RJ op het raam.... Moeilijk te missenquote:Op zondag 3 september 2006 13:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je woont![]()
Wel ongeveer, maar ik ga niet aanbellen bij elk huis waar een schommel geen schommel in de achtertuin staat![]()
Dat van RJ wist ik nog niet natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef Raissa het volgende:
[..]
Er staat een peugeot voor de deur en er staat RJ op het raam.... Moeilijk te missen
Moet je mijn site eens goed bekijkenquote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat van RJ wist ik nog niet natuurlijk![]()
quote:
quote:En nu ben ik dr klaar mee.
.
Ontopic: Sterf, panda Echo99, sterf![]()
Uiteraard, tijdens kantooruren ben ik er weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef Echo99 het volgende:
Ik hoop dat dit topic tijdens kantooruren weer een beetje tot leven komt
Jupquote:Op maandag 4 september 2006 08:25 schreef foksuk1981 het volgende:
Hmmm, maandagochtend, half 9.... kantoorweekje is weer begonnen.... mogguh
STEVE was de goudvis?quote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef CiQNiZ het volgende:
AAAH STEVE IS DOOD
Waarom heb je dan geen auto??? Heb je hem uitgeleend?quote:Op maandag 4 september 2006 08:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Jup
Ik ben weer aan het werk op Fok!
* CiQNiZ weer geen auto heeft voor een paar dagen(dit keer geen ongeluk)
Reactie #2: Nee hoor, hier ben ik !!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef CiQNiZ het volgende:
AAAH STEVE IS DOOD
Motorprobleempje... Kan gebeuren.. Beetje jammer dat het zo vlak na het "incident" isquote:Op maandag 4 september 2006 08:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen auto??? Heb je hem uitgeleend?
Owww. die Steve !!!!quote:
?quote:Op maandag 4 september 2006 08:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Reactie #2: Nee hoor, hier ben ik !!!!!![]()
Het zit je ook niet mee ookquote:Op maandag 4 september 2006 08:37 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Motorprobleempje... Kan gebeuren.. Beetje jammer dat het zo vlak na het "incident" is
Gaat wel weer 500 Euro kosten
Ik ben ook een Steve(n)quote:
Van uitstel komt afstel.... maar misschien is het wel handiger nu je met al die onvoorziene uitgaves zit ....quote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Vertel mij wat. We zitten er aan te denken om een maand later op vakantie te gaan...
Ik weet van ons dat uitstel geen afstel isquote:Op maandag 4 september 2006 08:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.... maar misschien is het wel handiger nu je met al die onvoorziene uitgaves zit ....
Dat is ook ontzettend veel geld waar je bijna een trip naar een zonnig eiland hier ver ver vandaan hebt.....quote:Op maandag 4 september 2006 08:48 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik weet van ons dat uitstel geen afstel isWe hebben wel eens eerder moet uit stellen... Komt goed... Maar 1000 Euro onvoorzien is wel te veel ja...
nu.nlquote:SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
Ik kom niet op de FPquote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]Echte Fok!kers kijken het van Fok.nl af
Oja, mogguh
Tsja... Voor de kenners: Koppakking... Kan altijd een keer gebeuren natuurlijk... Ik ben erg zuinig op mijn motorblok. Rij m altijd eerst warm enzo voordat ik ga racen... Maarja... Shit happens... Leuk is wel anders btwquote:Op maandag 4 september 2006 08:52 schreef Echo99 het volgende:
Serieus pech met de wagen trouwens...
Ik normaal ook nietquote:
Na: voor de kenners ben ik gestopt met lezen...quote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Tsja... Voor de kenners: Koppakking... Kan altijd een keer gebeuren natuurlijk... Ik ben erg zuinig op mijn motorblok. Rij m altijd eerst warm enzo voordat ik ga racen... Maarja... Shit happens... Leuk is wel anders btw
quote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Na: voor de kenners ben ik gestopt met lezen...![]()
wat zei je? Ik vraag toch ook niet aan jou om op het forum te komenquote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet
Mijn collega kwam binnen lopen... Die wel op de FP zit dagelijks, nooit op het forum... En die zij dat ik daar ff moest kijken omdat Steve dood is
Ik kijk wel uit om hem om het forum te vragenquote:Op maandag 4 september 2006 08:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
wat zei je? Ik vraag toch ook niet aan jou om op het forum te komen![]()
Snap ik.quote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit om hem om het forum te vragen
14.gifquote:5121 (gemiddeld 5 per dag)
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammersquote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb (thank god) geen collega's die Fokken![]()
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solvedquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammers
Helaas wel genoeg mensen die mij hier kennen blijkbaar
Jij bent ook een kloon he?quote:Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solved
Maar... Deze komt uit 2003quote:Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maak een kloon, vertel niemand dat je 't bent en voila, problem solved
Je bent beroemd manquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alleen FP'ers... Geen lurkers/spammers
Helaas wel genoeg mensen die mij hier kennen blijkbaar
Mijn collega's vragen zich wel af of ik andere software heb dan zij. Omdat mijn beeldscherm altijd een beetje een grijzige gloed vertoontquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mijn collega's vragen zich wel af of ik andere software heb dan zij. Omdat mijn beeldscherm altijd een beetje een grijzige gloed vertoont![]()
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ersquote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]![]()
ik ben de énige in het hele bedrijf waarvan niemand kan zien wat ik aan het doen ben, of ze moeten dichterbij komen... Maar mensen komen niet zo gauw in de buurt van ICT-ers
Lijkt?quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige mensen allergisch zijn voor ict-ers![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef Echo99 het volgende:
Heb een eigen spreekkamer zonder ramen in de gang kant. Deuren dicht en Fok!ken maar
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef CiQNiZ het volgende:
En toen moest ik zelf een nieuw topic openen
volgooien dan...en ik ben idd een kloonquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We hebben nog heel veel posts te gaan toch? Stuk of 10?
Van?????????????????????????????quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Kill the kloons !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
volgooien dan...en ik ben idd een kloon![]()
Je verpest mijn kwartet gastquote:Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef foksuk1981 het volgende:
nog maar een paar te gaan jongens en meisjes
I know gast...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |