Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Check, all spent staat in beeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Kevv het volgende:
[..]
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....
Ik denk dat je nog wat muntjes hebt om uit te geven hoor, als je alles hebt uitgegeven staat er ALL SPENT. Vergeet je de achtergronden niet in World 1?![]()
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zitquote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Welke mode?
In normal vond ik hem easy, per blob krijg je echt veel experience dus daarom maar hele veld leeggemaakt
Oh oh oh, wat zou ik dat graag hebben gehad bij Tetris DS. Dan kon ik soms uitleggen aan de tegenstander dat ik een telefoontje had of gestoord werd en dat ik daarom verloor van die 5000 punterquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij speelt een cardgame... Online en dus MET voice chat.![]()
[afbeelding]
"Blauw, geel, blauw, rood"
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelfquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Roi het volgende:
Nieuwe screens![]()
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/51101020060906_121511_23_big.jpg]afbeelding][/url]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelf![]()
Het is een hele leuke missie hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zit
Klote vond ik dat als je ook maar 1 unit 1 vakje verkeerd zette dat je dan eigenlijk alweer opnieuw kon beginnen.
Maar komt wel goed binnenkort.
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Hoe kom jij aan je usericon?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga dan maar deel 1eens proberen uit te spelen.
Flak uit Advance Warsquote:
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef dialMforMonkey het volgende:
Bij wie is eigenlijk nog meer het onderste schermpje "donkerder" dan het bovenste? Niet dat het stoort ofzo, maar vroeg me het gewoon af.
aah natuurlijk. thnx =)quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.
Ik blijf ook maar gwoon hopen dat het goedkomt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nintendo een dergelijke titel laat verkutten. Volgens mij zitten die japanners er bovenop hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Ik hou mn hart vast, maar aangezien Yoshi's Island geen nieuwe formule is zal dat wel goed komen
Tis nieuw... googlequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Ik had gezocht met andere termen, niet specifiek een naam...quote:
http://www.advancewarsnet.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |