abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41514353
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:40 schreef Semargofni het volgende:

[..]

NSMB eindelijk "uitgespeeld" enkel nog wereld 4 en 7 spelen. Laatste level was wel frustrerend van world 8 . Wel makkelijk om de eindbazen te verslaan.
Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatie
De eindbaas en die tank waren bazen waar ik toch een paar keer dood ben gegaan
pi_41516171
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatie
De eindbaas en die tank waren bazen waar ik toch een paar keer dood ben gegaan
Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulp

Geeft toch een stukje voldoening
pi_41516582
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes .
pi_41517153
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulp

Geeft toch een stukje voldoening
Ik ook, op 1 keer na omdat ik wilde weten op WELKE manier je dingen kon ontlocken.
pi_41517831
Ik moet nog 2 muntjes, ik weet waar ze zitten maar het lukt me godverdomme gewoon telkens (net) niet.

Wat een ergenis

[ Bericht 69% gewijzigd door Roi op 05-09-2006 16:10:06 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:19:34 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41518839
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes .
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:54:53 #107
43033 Shannara
Revolutionized
pi_41519921
Even snel een vraagje tussendoor:

Klopt het dat ik geen safe games kan opslaan van GBA games op de DS?

Ik heb namelijk een 2e hands kirby spelletje gekocht, maar de safe slots blijven gewoon leeg terwijl het spel de voortgang automatisch zou moeten opslaan... Misschien is het een mankement van mijn DS, of misschien zit er een batterij in de cartridge of misschien is die functie niet in de DS ingebouwd?!?

Weet iemand het antwoord?
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_41519934
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Loooooooooooooooooooooser.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41520060
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....

Ik denk dat je nog wat muntjes hebt om uit te geven hoor, als je alles hebt uitgegeven staat er ALL SPENT. Vergeet je de achtergronden niet in World 1?
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:06:23 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41520262
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef Shannara het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor:

Klopt het dat ik geen safe games kan opslaan van GBA games op de DS?

Ik heb namelijk een 2e hands kirby spelletje gekocht, maar de safe slots blijven gewoon leeg terwijl het spel de voortgang automatisch zou moeten opslaan... Misschien is het een mankement van mijn DS, of misschien zit er een batterij in de cartridge of misschien is die functie niet in de DS ingebouwd?!?

Weet iemand het antwoord?
Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:10:58 #111
43033 Shannara
Revolutionized
pi_41520397
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?
Het is mn enige GBA game (vandaag binnen gekregen) dus ik kan het nu niet vergelijken met andere GBA games...

Is die autosave functie een aparte optie in de DS? Of bedoel je in het spellletje zelf, want die staat automatisch aan. (kirby is een kiddy game, er zitten niet echt veel opties op behalve play game en load game )
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_41521728
Heb je niet toevallig een gare illigale card gekregen? lijkt er iig op dat je game gewoon niet goed werkt (als het aan je DS zou liggen zou niet alleen de save functie niet werken).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41522511
Games sla je op in de cartridge, niet op de handheld zelf.

Waarschijnlijk heb je een kopie gekocht, die hebben vaak last van dat probleem.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:49:26 #114
43033 Shannara
Revolutionized
pi_41523278
Hmm als het een kopie is zou dat een beetje jammer zijn...

Maargoed, het probleem is voorlopig opgelost:
ik heb de cartridge open gemaakt en de batterij eruit gesloopt (zat vast gesoldeerd) en een nieuwe 3 volts horlogebatterij in gezet (met plakband, zal mij benieuwen hoelang dat zitten blijft). De nieuwe batterij is een stukje groter (kleinere versie hadden ze niet bij de super), misschien blijft ie dan ook wat langer goed

Hij slaat nu wel de save games op
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:03:16 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41523618
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Shannara het volgende:
Hmm als het een kopie is zou dat een beetje jammer zijn...

Maargoed, het probleem is voorlopig opgelost:
ik heb de cartridge open gemaakt en de batterij eruit gesloopt (zat vast gesoldeerd) en een nieuwe 3 volts horlogebatterij in gezet (met plakband, zal mij benieuwen hoelang dat zitten blijft). De nieuwe batterij is een stukje groter (kleinere versie hadden ze niet bij de super), misschien blijft ie dan ook wat langer goed

Hij slaat nu wel de save games op

Zelfde probleem bij NES games met save functie.. Mijn Zelda 1 game kon na 8 jaar ook niet meer saven
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:48:11 #116
43033 Shannara
Revolutionized
pi_41524929
Oooh The Legend of Zelda voor de NES!!!
Dat spel heb ik echt uuuuuuren gespeeld! Die cartridge was toch goud gespoten?

Hopelijk gaan ze een keer al die oude NES games op één DS schijfje stoppen
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:22:53 #117
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41533722

Hij speelt een cardgame... Online en dus MET voice chat.

"Blauw, geel, blauw, rood"
pi_41533819
Het gaat steeds meer op Apple lijken
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:27:57 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41533925
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Kleurig plastic << apple sleekyness
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:51:06 #120
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_41534770
Mooi.

Komt hij ook in het zwart (voor me zwarte DS) ?
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_41540049
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Is dat a bad thing then?

Past weer mooi bij al mijn andere Apple meuk
pi_41544386
quote:
NoE: Wat kun je ons vertellen over de Nintendo DS-versie van Rayman Raving Rabbids?

LG: "De DS-versie wordt gemaakt door een ander team. In tegenstelling tot de vorige Rayman voor DS, wat een overzetting van Rayman 2 was met stylusfunctionaliteit, is deze echt voor de DS ontwikkeld. We hebben 'm officieel nog niet aangekondigd, maar hij wordt echt heel goed."
Potentiele nieuwe DS toptitel?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41544551
Yay gisteren weer een missie verder gekomen in Advance Wars.

Nu bij die blob missie waarbij je die 2 CO's van Black Hole erbij krijgt, lijkt simpel maar is best lastig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41545842
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay gisteren weer een missie verder gekomen in Advance Wars.

Nu bij die blob missie waarbij je die 2 CO's van Black Hole erbij krijgt, lijkt simpel maar is best lastig.
Welke mode?

In normal vond ik hem easy, per blob krijg je echt veel experience dus daarom maar hele veld leeggemaakt
pi_41546003
Nieuwe screens

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')