Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:40 schreef Semargofni het volgende:
[..]
NSMB eindelijk "uitgespeeld" enkel nog wereld 4 en 7 spelen. Laatste level was wel frustrerend van world 8. Wel makkelijk om de eindbazen te verslaan.
Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulpquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatie![]()
De eindbaas en die tank waren bazen waar ik toch een paar keer dood ben gegaan![]()
Ik ook, op 1 keer na omdat ik wilde weten op WELKE manier je dingen kon ontlocken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulp![]()
![]()
Geeft toch een stukje voldoening![]()
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes.
Loooooooooooooooooooooser.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes.
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef Shannara het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor:
Klopt het dat ik geen safe games kan opslaan van GBA games op de DS?
Ik heb namelijk een 2e hands kirby spelletje gekocht, maar de safe slots blijven gewoon leeg terwijl het spel de voortgang automatisch zou moeten opslaan... Misschien is het een mankement van mijn DS, of misschien zit er een batterij in de cartridge of misschien is die functie niet in de DS ingebouwd?!?
Weet iemand het antwoord?
Het is mn enige GBA gamequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Shannara het volgende:
Hmm als het een kopie is zou dat een beetje jammer zijn...
Maargoed, het probleem is voorlopig opgelost:
ik heb de cartridge open gemaakt en de batterij eruit gesloopt (zat vast gesoldeerd) en een nieuwe 3 volts horlogebatterij in gezet (met plakband, zal mij benieuwen hoelang dat zitten blijft). De nieuwe batterij is een stukje groter (kleinere versie hadden ze niet bij de super), misschien blijft ie dan ook wat langer goed![]()
Hij slaat nu wel de save games op
Kleurig plastic << apple sleekynessquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Het gaat steeds meer op Apple lijken![]()
Is dat a bad thing then?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Het gaat steeds meer op Apple lijken![]()
Potentiele nieuwe DS toptitel?quote:NoE: Wat kun je ons vertellen over de Nintendo DS-versie van Rayman Raving Rabbids?
LG: "De DS-versie wordt gemaakt door een ander team. In tegenstelling tot de vorige Rayman voor DS, wat een overzetting van Rayman 2 was met stylusfunctionaliteit, is deze echt voor de DS ontwikkeld. We hebben 'm officieel nog niet aangekondigd, maar hij wordt echt heel goed."
Welke mode?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay gisteren weer een missie verder gekomen in Advance Wars.
Nu bij die blob missie waarbij je die 2 CO's van Black Hole erbij krijgt, lijkt simpel maar is best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |