JA dat weten we nu welquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik trouwens ook nog staan:
[afbeelding]
Alleen ga ik het niet drinken om de volgende reden:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haal het etiket er af, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog zoen flesquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahjah bier word lekkerder met de jarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, nog een foto van een fles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoen fles![]()
Maak ook ff foto
Hee hee hee rustig aan jij hequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gisteren was er bijna niemand meer online![]()
Het is HJ, dan mag ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee hee hee rustig aan jij he
Wel maar die zaten toen je mappen door te spitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gisteren was er bijna niemand meer online![]()
Die heb ik niet laten staan hoor, kwam ze ineens tegen tijdens een opruimingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.
Ah, dan is het goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb ik niet laten staan hoor, kwam ze ineens tegen tijdens een opruiming![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |