God laten we het hopen, zou toch wel erg zuur zijn als die wedstrijd nergens te zien is zeg..quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef Joagertje het volgende:
Hoor geruchten op internet dat de wedstrijd waarschijnlijk live door TVNoord zal worden uitgezondenDit lijkt me een stuk beter dan zo'n kut samenvatting bij de NOS
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef mark_03 het volgende:
Jammer van Danny Buijs, maar verwacht toch wel weer een goed seizoen.
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?
U snapt mij, Meneer Gollem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...
FF off-topic... was het gister erg slecht of viel het wel mee (wie waren er wissel)?quote:Op zondag 3 september 2006 16:12 schreef Grunner het volgende:
Als alles mee zit ga ik ook met de auto naar Belgrado. Kan niet wachten!
quote:Buijs: “Het is allemaal snel gegaan”
3 september, 23:16 uur
Hij was twee weken geleden nog uitblinker in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Afgelopen woensdag tekende hij uitgerekend bij die club een driejarig contract. Vlak voor de transferdeadline maakte hij de overstap. Danny Buijs met zijn verhaal over de afgelopen dagen.
Drie dagen nadat hij een contract tekende bij de club waar hij eerder al tien jaar in de jeugd speelde, vertelt Buijs zijn verhaal over de hectische periode die hij achter de rug heeft. “Het is de afgelopen dagen allemaal heel erg snel gegaan. Deze week ben ik eigenlijk geleefd. Na de training van woensdagochtend zag ik dat mijn zaakwaarnemer me een aantal keren had proberen te bellen. Ik dacht meteen dat een club uit Engeland zich zou hebben gemeld. Want ik wist van hem dat er bij de wedstrijden tegen Feyenoord en NEC scouts voor me op de tribune hadden gezeten. Maar ik kwam er al snel achter dat het dus ging op Feyenoord. Natuurlijk wist ik dat ze interesse hadden, maar dat ze zich nu nog zouden melden dat had ik eigenlijk helemaal niet meer verwacht.”
“Vervolgens zijn FC Groningen en Feyenoord in onderhandeling gegaan. Feyenoord was bereid de gelimiteerde afkoopsom te betalen en dat kwamen Hans Nijland en Henk Veldmate me na de middagtraining vertellen. Voor dat ik het wist, zat ik vervolgens in Rotterdam terwijl ik onderweg nog met Erwin Koeman (Feyenoord-trainer, red.) heb gebeld. In de loop van de avond kwam ik er in een gesprek met de clubleiding uit en daarna ben ik weer terug gegaan naar om m’n vrouw en zoon op te halen. De volgende dag waren er de medische keuring en daarna de presentatie aan de pers. De eerste training was wat hectisch door de ophef rond het aantrekken van Charisteas. Daarna moest een hele hoop geregeld worden en heb ik tot aan het weekend eigenlijk geen moment rust gehad. Komende woensdag heb ik een vrije dag bij Feyenoord en zal ik in Groningen afscheid nemen van de spelers, staf en medewerkers waarmee ik bij de FC twee seizoenen heb samengewerkt.”
“Ook van de supporters wil ik graag in Euroborg nog afscheid nemen. Bij een volgende thuiswedstrijd van FC Groningen dat Feyenoord niet hoeft te spelen, wil ik dat graag nog doen. In ieder geval wil ik nu alvast van de gelegenheid gebruik maken de fans te bedanken voor twee geweldige jaren. Ik ben heel blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de stap die FC Groningen omhoog heeft gemaakt. Ook wil ik graag aan de supporters laten weten dat voor mij nu een droom is uitgekomen. Ik ga spelen voor de club waar ik tien jaar in de jeugd heb gespeeld en tien jaar op de tribune heb gestaan. Ik heb de kans met beide handen gegrepen en snap dat het voor FC Groningen op een heel lullig moment is gekomen. Ik kijk met trots terug op de afgelopen twee seizoenen.”
Bron: FC Groningen
Ik snap hem toch ook wel weer. Wat als hij het niet had gedaan en dit seizoen zou hij door omstandigheden een minder goed seizoen draaien. Dan was zijn kans voorlopig even weg geweest. Daarna was het maar weer afwachten geweest hoe e.e.a. verder zou gaan lopen.quote:
En Salmon schijnt geblesseerd te zijn teruggekomen, hij zou last hebben van zijn oude rug blessure.quote:Vanavond Sportshow nieuwe stijl van RTV Noord
4 september, 17:08 uur
Vanavond zal RTV Noord voor het eerst de 'nieuwe stijl' Sportshow uitzenden vanuit de grote studio in de Mediacentrale. Daarin is elke week aandacht voor FC Groningen. Deze keer aandacht voor de UEFA Cup-ontmoetingen met Partizan Belgrado.
De onderwerpen:
- Terugkijken met Henk Kok, Jan van Dijk en Bas Roorda op de twee duels van 16 jaar geleden tussen FC Groningen en Partizan Belgrado en vooruitkijken naar de komende twee wedstrijden in het UEFA Cup-toernooi
- Filmpje met Milko Djurovski gemaakt in het Sloveense Maribor door Frederick Stokker
- In het Sportoverzicht aandacht voor het afscheid van atlete Jacqueline Poelman, de voetbalwedstrijd Oranje Nassau-Excelsior '31 en de wielerklassieker Kleine Omloop van de Veenkoloniėn
- Hoe was en is het gesteld met Groningse wielertalentjes; Henk Kok aan de praat met ploegleider Jan van Dam en coureur Marco Bos
- In de rubriek Achterom Kieken: Rob McDonald; Hij had het eerste Europese balcontact namens FC Groningen en maakte het eerste doelpunt van de FC in Europees verband
De Presentatie is in handen van Eva Hulscher die praat met talenten van FC Groningen, die op de tribune zitten. Noord Sport begint om 18.43 uur en wordt herhaald om 20.23 uur en 22.23 uur.
Bron: FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |