die rechter ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef tralalala het volgende:
Dit jaar waren ze lelijk![]()
Volgend jaar:![]()
[afbeelding]
Moet jonger kunnenquote:Hoe word je Heidekoningin en Heideprinses?
Heidekoningin Calluna 50e en Heideprinses Erica 31e Ieder jaar rond de maand mei wordt een advertentie geplaatst in de regionale kranten om kandidaten voor deze uitdagende functie op te roepen. Door middel van een sollicitatiegesprek worden de Heidekoningin en de Heideprinses uitgekozen en beginnen in september aan deze erebaan.
Beide dames moeten woonachtig zijn in de gemeente Ede en zich een jaar beschikbaar stellen om de gemeente te promoten. Tevens zijn de dames representatief, communicatief onderlegd en enthousiast om in aanmerking te komen voor deze bijzondere taak.
Ontkroning en kroning De Heidekoningin is tussen de 25 en 35 jaar oud en de Heideprinses is tussen de 19 en 25 jaar.
De Heidehoogheden worden officieel gekroond door de Burgemeester van de gemeente Ede, voordat zij aan het voor hen spannende jaar mogen beginnen. De Heidekoningin en de Heideprinses sluiten het actieve jaar af met een hoogtepunt "De Heideweek". In deze feestweek ontvangen zij de symbolische sleutel van de gemeente Ede uit handen van de burgemeester, zodat zij gedurende één week over de stad mogen "regeren".
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:54 schreef nozem het volgende:
Die negerin moet bijna wel knapper zijn dan die twee gedrochten uit je OP.![]()
Onzin. De excuusneger is van oorsprong christelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef nozem het volgende:
Ik vind het toch een hele prestatie voor zo'n gristelijk inteeltdorp dat ze ook daar het fenomeen excuusneger ontdekt hebben trouwens.
Deze opmerking verdient nadere uitleg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Onzin. De excuusneger is van oorsprong christelijk.
Zondebok enzo. De zwarten waren nog niet bekeerd, dus die waren uitermate geschikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Deze opmerking verdient nadere uitleg.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef nozem het volgende:
"Sorry dat we jullie zo lang onderdrukt en gediscrimineerd hebben, om het goed te maken word jij de nieuwe heidekoningin van Ede ook al zijn er lijken uit het veen opgegraven die er frisser uitzagen dan jij"
Die meest linkse is een docent van mij geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:57 schreef robert-dirksen het volgende:
[afbeelding]
dat ziet er wat beter uit, wel oude foto volgens mij!
Kijk, als ik onze prinsesjes zie ben ik er natuurlijk niet echt trots op dat ik in Ede woon, maar het is godverdomme geen gristelijk inteeltdorp!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef nozem het volgende:
Ik vind het toch een hele prestatie voor zo'n gristelijk inteeltdorp dat ze ook daar het fenomeen excuusneger ontdekt hebben trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |