quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef ThE_ED het volgende:
Als Adam en Eva twee zonen kregen, met wie trouwden die twee zonen dan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef ThE_ED het volgende:
Als Adam en Eva twee zonen kregen, met wie trouwden die twee zonen dan?
Hihi, geloofwaardig huh?quote:Toen vroeg de HEER: ‘Waar is Abel, je broer?’ ‘Dat weet ik niet,’ antwoordde Kaïn. ‘Moet ik soms waken over mijn broer?’ ‘Wat heb je gedaan?’ zei de HEER. ‘Hoor toch hoe het bloed van je broer uit de aarde naar mij schreeuwt. Daarom: vervloekt ben jij! Ga weg van deze plek, waar de aarde haar mond heeft opengesperd om het bloed van je broer te ontvangen, het bloed dat jij vergoten hebt. Ook al bewerk je het land, het zal je niets meer opbrengen. Dolend en dwalend zul je over de Aarde gaan.’ Kaïn zei tegen de HEER: ‘Die straf is te zwaar. U verjaagt mij nu van deze plek en ik mag u niet meer onder ogen komen, en als ik dan dolend en dwalend over de Aarde moet gaan, kan iedereen die mij tegenkomt mij doden.’ Maar de HEER beloofde hem: ‘Als iemand jou doodt, zal dat zevenmaal aan hem worden gewroken.’ En hij merkte Kaïn met een teken, opdat niemand die hem tegenkwam hem zou doodslaan. Toen ging Kaïn bij de HEER vandaan en hij vestigde zich in Nod, Kaïn had gemeenschap met zijn vrouw, en zij werd zwanger en bracht Henoch ter wereld. Kaïn was toen een stad aan het bouwen en hij noemde die Henoch, naar zijn zoon.
Boeiend, sommige mensen wil je niet zonder kleren aan zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Of zo. WTF. Door datscheppingsverhaal is de hele wereld gekleed gaan lopen.
Moet dat nou? Is dat een serieus motief: met kleding lopen omdat iemand vroeger van een appel heeft gegeten . ?
Wat een dom gedoe zeg kleding.
Ja en het is nu lekker warm. Bijna 20 graden echt ideaal om nakend door te gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:52 schreef Adfundum het volgende:
Tja, over een paar maanden ben ik toch wel blij met een warme jas hoor, zelfs als er vroeger iemand van de verboden vrucht heeft gesnoept.
Schat je bent geindoctrineerd. Je bent gemanipuleerd met eeuwiglange leugens gebaseerd op gewoonte's en machtspelletjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:54 schreef Krln het volgende:
ik heb een pyama aan!
ja lekker he! meer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Schat je bent geindoctrineerd. Je bent gemanipuleerd met eeuwiglange leugens gebaseerd op gewoonte's en machtspelletjes.
Boom van de kennis van goed en kwaad, en het is de verboden vrucht, wát voor vrucht is niet gezegd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Toen at Eva een appel van de Verboden Boom.
Geen appel? WTF, heroine dan zeker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zal even een samenvatting geven:
God heeft gezegd tegen A&E dat zij niet mochten eten van de boom in de hof van Eden. Een slang zei tegen Eva dat zij net zo slim als God zou worden als zij ook van de boom zou eten. Toen at Eva een appel van de Verboden Boom. De slang werd bestraft, zijn armen en benen werden afgenomen.
Een voordeel, vrouwen zijn nu veel strakker:![]()
Genesis 3:16 (voor het gemak de nieuwe bijbelvertaling erbij gepakt)
"Tegen de vrouw zei hij: ‘Je zwangerschap maak ik tot een zware last, zwoegen zul je als je baart. Je zult je man begeren, en hij zal over je heersen.’ "
bron
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
heeft de TS van dit topic Dames :@ soms wat verborgen cameras opgehangen in de school douchesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:07 schreef Angeren het volgende:
Om dit topic maar wat van plaatjes te voorzien![]()
[afbeelding]
Ik ben er blij om dat er kleding is, sommige mensen WIL je niet eens naakt zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Of zo. WTF. Door datscheppingsverhaal is de hele wereld gekleed gaan lopen.
Moet dat nou? Is dat een serieus motief: met kleding lopen omdat iemand vroeger van een appel heeft gegeten . ?
Wat een dom gedoe zeg kleding.
Met andere woorden: Mijn Abel... Wat doe je?quote:Toen vroeg de HEER: ‘Waar is Abel, je broer?’ ‘Dat weet ik niet,’ antwoordde Kaïn. ‘Moet ik soms waken over mijn broer?’ ‘Wat heb je gedaan?’ zei de HEER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |