quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef robert-dirksen het volgende:
jaa,,, morgen meteen auto rijde
hij moet morgen nog lesse johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Om 00:01 moet je gewoon meteen op zoek gaan naar de wodka fles en je helemaal de tering in zuipen, dan mag het en je bent meteen vergeten dat je volwassen bent!
Goed advies.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Om 00:01 moet je gewoon meteen op zoek gaan naar de wodka fles en je helemaal de tering in zuipen, dan mag het en je bent meteen vergeten dat je volwassen bent!
Uit ervaring weet ik dat het ook best goed stronken kan.quote:
Maar dat kwam eigenlijk omdat ik helemaal vergeten was dat ik moest rijden en opeens ging de deurbel terwijl ik met een biertje en een jointje op de bank met de playstation aan het rotzooien wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het ook best goed stronken kan.
playstation,, das zo 1998quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dat kwam eigenlijk omdat ik helemaal vergeten was dat ik moest rijden en opeens ging de deurbel terwijl ik met een biertje en een jointje op de bank met de playstation aan het rotzooien was.
Wie zegt datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Grimli het volgende:
Met 21 ben je pas volwassen hoor
nog een paar jaartjes wachten dus
Ik heb net al een borreltje en een biertje met me vader gedronkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Ik ben dan ook 27.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
playstation,, das zo 1998![]()
Hoezo, ben je dan nu niet meer stoer ofzo als je nog games speeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
playstation,, das zo 1998![]()
Juist wel tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Hoezo, ben je dan nu niet meer stoer ofzo als je nog games speelt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |