quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe job
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt in elk geval minder stressvol dan die post van gisteren
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusjquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel..
En nou lekker weekend!
Nee joh. Dat boeit me allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusj![]()
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehaltequote:
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
En hoe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
de inhoud was niet altijd even verheffend neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd..
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de inhoud was niet altijd even verheffend nee
maar het had wel een stimulerende werken en zorgde er wel voor dat mensen die al een hele poos elders waren weer in het topic kwamen posten
In dat geval meld ik nu al op voorhand dat ik nu NIET de rol van stempolitie ga vervullenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch..
Vertel / foto / cijfer!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |