Ga je met mij mee dan? Das minder saaiquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome![]()
En Wonderer GING weliswaar alleen, maar ze ging naar iemand toe daar waar ze al lange tijd iets mee had. Da's heel wat anders. Alleen reizen vind ik niet eng.
En dan samen bij Giacomo op bezoek?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga je met mij mee dan? Das minder saai![]()
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!quote:
ik was niet verdreitig, ik was boos omdat ze me ontslagen haddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
aaaw BB, niet huilen, alles komt heus wel goed.
*aai over je bol*
*bekijkt gastenlijst*quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*bekijkt gastenlijst*
wie dan?
Oeoeoe, lekker met zn drieen.........Italiaans ijs etenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan samen bij Giacomo op bezoek?
*lik lik lik*quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oeoeoe, lekker met zn drieen.........Italiaans ijs etenItaliaans ijs is zooo lekke romig
![]()
Puh-Puh-Puh-Peeeeeeeeh... of Duh-Duh-Duh-Deeeeeeeh....quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef Ang3l het volgende:Goh. Nou. Wie zou het zijn?
Hij heeft de plek al reserveerd zo'n 2 weken geleden.
Verdomme, waarom willen ze dat je al die shit doet naast je studie, fuck! Zo kom je nooit aan de bak bij een topbedrijf! Ja, ik solliciteer voor een business course bij P&G.quote:Gezocht profiel
We zijn op zoek naar academici van alle studies die binnen 1-2 jaar afstuderen... en die serieuze interesse hebben in een baan in Marketing of Sales. Beschik jij over analytisch vermogen, leiderschap en commercieel gevoel? Neem je graag het initiatief en heb je doorzettingsvermogen? Heb je dit aangetoond tijdens je studie?
maar dan wel met de smaak van pistache notenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt t toch wel over ijsjes, he?![]()
![]()
Jij maakt pas echt indruk door gewoon geen pasfoto mee te sturen, maar een kiekje van je brede borstkasquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdomme, waarom willen ze dat je al die shit doet naast je studie, fuck! Zo kom je nooit aan de bak bij een topbedrijf! Ja, ik solliciteer voor een business course bij P&G.
Mn cv is niet al te boeiend, dus ik hoop indruk te kunnen maken met mn scriptie als ik echt ga werken.
Hoooo, ik wil marketing manager worden, geen advertentiemodel voor een before- and afterpic voor een nieuwe tondeusequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij maakt pas echt indruk door gewoon geen pasfoto mee te sturen, maar een kiekje van je brede borstkas![]()
In Chicken Tikka Masala houdt een Indiase jongen, Jimmy, zn relatie met een Britse jongen, Jack, geheim voor zn familie. Jack vindt dat niet leuk en maakt van die grappige dubbelzinnige opmerkingen over Jimmy:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan wel met de smaak van pistache noten![]()
Ik begin je steeds onaardiger te vinden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!
Ik had het over breed, niet gladquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoooo, ik wil marketing manager worden, geen advertentiemodel voor een before- and afterpic voor een nieuwe tondeuse![]()
Die laatste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Puh-Puh-Puh-Peeeeeeeeh... of Duh-Duh-Duh-Deeeeeeeh....
Jamaar jamaar!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik begin je steeds onaardiger te vinden..
De eerste keer dat ik naar de VS ging was het ook eng. Maar ik ben wel blij dat ik gegaan benquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome![]()
En Wonderer GING weliswaar alleen, maar ze ging naar iemand toe daar waar ze al lange tijd iets mee had. Da's heel wat anders. Alleen reizen vind ik niet eng.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar!!!
Je mag ook alleen op met matrasje hoor.
Gooi ik Mark wel op het luchtbed.
Is wel saaierquote:
Hij's wel lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Hij deed mijn tepels pijnquote:
Ze waren me aan het afranselen met vlaggetjes van de Mac gister!quote:
Omg, 70 kilo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Tis ene lief breezermeisjequote:
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85quote:
Idd ik weeg 85quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85![]()
Anorexiakindje met je bolle buik, ja paradoxaal![]()
66 kilo met 1,71 is wel extreemquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat noemen we een vitaminetekort.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
Ik kan wel als ik wil, maar heb geen zin..quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:55 schreef samjustme het volgende:
Gaat iemand vanavond nog uit?
Ik ga pas volgende week uit, dus een saai weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |