je gaat het nog eens opnieuw proberen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar weer een tvp'tje.
soms kunnen wij ook best wel lief en leuk zijn hoor, al blijven dat uitzonderingen op de regelquote:
ja die jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor God en gebodquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie houdt er zich tegenwoordig nog aan de regels?
Ja hij moet ook beter op z'n eigen schepping lettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die hele God ook maar een prutser.
Wat een lelijke mannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.erotic-boys.com/cologne/
Is dit niet 1 van de vreemdste dinges die je ooit gezien hebt?![]()
Dat is mooi.quote:
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavondquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergaderen jullie overdag of in de avonduren
in dat laaste geval kan ik wel even stiekum een kijkje gaan nemen.
Of verwacht je topdrukte op de publieke tribune en moet er gereserveerd worden voor een plaatsbewijs.
en wel internet ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
Zo... Druk druk druk druk druk...
En moe... Maar wel leuke huisgenoten
Nee, ik zit nu thuis-thuis....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
en wel internet ?
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloopquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavond
dat moet agenda technisch wel lukkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloop
ik kan het ook voor je laten opnemen want er is lokale tv bij
verder moet je morgen de krant in de gaten houden hierin komt een reactie van de burgemeester
zowieso de hele week zal er over media aandacht niet te klagen zijn
oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Jeetje.
Ik ben een beetje een viezerik.
Zijn dat soort dingen er dan nog?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
vertel ons liever dingen die we nog niet van je weten![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe jobquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |