de inhoud was niet altijd even verheffend neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd..
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de inhoud was niet altijd even verheffend nee
maar het had wel een stimulerende werken en zorgde er wel voor dat mensen die al een hele poos elders waren weer in het topic kwamen posten
In dat geval meld ik nu al op voorhand dat ik nu NIET de rol van stempolitie ga vervullenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch..
Vertel / foto / cijfer!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner me nu de droom die ik vannacht had. Het ging over een jongen die 15 jaar was, en een biertje wilde, maar dat mocht hij niet dus kreeg hij de opdracht om naar de zon te reizen om daar een biertje te halen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Je bent niet de enige die Stephan heetquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kende me toch al?
Ik kwam vanavond eerst Danny en Tommie tegen op 't terras, en toen Jerre en z'n vriendje Mau en toen in de Mac ook nog 's Marloesallemaal toen ik eigenlijk al bij Pup had moeten zitten om Daywatch te kijken. Die we overigens uitgezet hebben omdat ik steeds in slaap viel
Amen to thatquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Naar Mmmmmm?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TofIk heb vannacht eindelijk dat ene smsje gestuurd
klinkt spannend!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee dat is niet waar, ik heb Cybart en zijn vriend zien fietsen
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat de alcohol me wat makkelijker maakte
Dan zal het beiden geweest zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijker
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!quote:
Is het een tweepersoons matras?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!
Handjes van me af, en van DIk zal Mark toewijzen tot het matras, waar jij dan toevallig ook ligt
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat grappig
Nou spreek ik sinds een tijdje een jongen uit toscane op MSN (lekker ding). Hij verhuist vanaf 2 Oktober naar Rome en gata daar aan de universiteit Nederlands studeren. Hij vroeg of ik deze winter langs wilde komen, weekendje Rome. Lijkt me leuk, maar creepy
Nou gaat m'n beste vriendin vanaf 8 Sept (mijn verjaardag) naar Italië plots. Voor 2 maanden. En jawel, zij gaat aan de Universiteit van Rome in die tijd italiaans studeren
Ik heb ze maar even elkaars mail-adres gegeven. Kan de ene Nederlands oefenen en de ander Italiaans. En kan zij mooi ff hem kuren voordat ik er heen ga
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Romequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik samen met Mark op zo'n smal bedje?
Jahaaa.. dat snapte ik. Ach, als ie niet leuk is zoek je een andere leuke Italiaan op?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |