We doen ons best.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Leven we weer?
Dat mag ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik NOG een topic gaan volgen
Sowieso moet eerst die box maar eens aankomen. En daarna is msn wellicht handiger.
Voor die tijd is vast ook wel wat te verzinnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Dat mag ookVanaf volgende week een hoop te bepraten
*dat niet doe*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
*Hotel Babylon kijk*
Hoe dat dan?quote:
tijd voor een knuffel van Stroekquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
Jeetje, ik ben kennelijk toch gefrustreerd
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaagquote:
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende weekquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaag
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemtquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende week
vergaderen jullie overdag of in de avondurenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemt
Uitzendbureauquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wat voor contract heb je dan?
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontjequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is dat nu ?
Het je te duidelijk zitten lonken naar die meneer in het strakke pak ?
En je hebt natuurlijk uit woede wel direct je rekening daar opgezet en alles over gezet naar de Oranje leeuw ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |