quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA ik hoop dat je niet met hem hebt gedate
Fuck shit. Why o whyquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprak ik nu net mijn manipulatieve mond voorbij?
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA ik hoop dat je niet met hem hebt gedate
Tja. Hij is nu eenmaal een gewild manquote:
Jij hoer! En mt mij nog nooit!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keer![]()
Staat daten gelijk aan "iets hebben" dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef samjustme het volgende:
Hoe lang hadden ze iets?
en hoezo was het uit?
Neequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat daten gelijk aan "iets hebben" dan?
Maar ik heb nu toch niks met hem en iedereen heeft een verleden dus het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keer![]()
Ik denk dat ik KK vanavond maar eens ga uithoren over jullie date. Stevig aan de "tand" voelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee
Als het gewoon bij daten bleef dan is het goed haha
We hebben nog niet gedate. Ik moet wel iemand iets langer kennen om te datenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik KK vanavond maar eens ga uithoren over jullie date. Stevig aan de "tand" voelen
Ook dat zal ervan komen, maar ja, ik meot met zoveel mensne concurreren om jouquote:
O okquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
We hebben nog niet gedate. Ik moet wel iemand iets langer kennen om te daten
Whaha. Ja is ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook dat zal ervan komen, maar ja, ik meot met zoveel mensne concurreren om jou![]()
In de tussentijd mag ie uitgaan met wie hij wil maar als ik met hem afspreek dan verwacht ik eerlijkheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okwat überschattig dan dat je nu al alleenrecht opeist
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
In de tussentijd mag ie uitgaan met wie hij wil maar als ik met hem afspreek dan verwacht ik eerlijkheid
Misschien ben ik te naif ben al door 2 klote Marokkanen bedrogen, in de zeik genomen maar jaquote:
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien ben ik te naif ben al door 2 klote Marokkanen bedrogen, in de zeik genomen maar ja
Puur om seks zal je bedoelen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*
Jij ziet MSN echt als een datingservice, of niet?quote:
In dat geval ga ik meer mn best doen, dan moet ik je ook maar doordringend aankijken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Ja is ookJe hebt tot nu toe nog van niemand concurrentie hoor.
Wil dat zeggen dat er eindelijk een foto zonder balkje komt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval ga ik meer mn best doen, dan moet ik je ook maar doordringend aankijken...![]()
BB & Stevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*
Hot passionate wild steamy se... o neequote:
Ik zie niet msn als datingsitequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ziet MSN echt als een datingservice, of niet?
Je kunt ook als vrienden afspreken. Ik ken KK ook van Fok en MSN, maar om nou te zeggen dat onze eerste meet/date op romantiek of sex berustte? Neh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |