Is wel saaierquote:
Hij's wel lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Hij deed mijn tepels pijnquote:
Ze waren me aan het afranselen met vlaggetjes van de Mac gister!quote:
Omg, 70 kilo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Tis ene lief breezermeisjequote:
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85quote:
Idd ik weeg 85quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85![]()
Anorexiakindje met je bolle buik, ja paradoxaal![]()
66 kilo met 1,71 is wel extreemquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat noemen we een vitaminetekort.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
Ik kan wel als ik wil, maar heb geen zin..quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:55 schreef samjustme het volgende:
Gaat iemand vanavond nog uit?
Ik ga pas volgende week uit, dus een saai weekend
ik heb wel vetrolletjes hoor.. kleintjes, dat welquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt wel mee
Je moet eigenlijk evenveel wegen als je lang bent.
Ik zou eigenlijk zelf minder moeten wegen. Moet 10 kilo afvallen wil 75 worden.
Ben 1.80m
Ik kan niet elke week uit anders moet ik elke week smoesjes verzinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan wel als ik wil, maar heb geen zin..
Stappen is overal leuk, als je maar met leuke mensen bentquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kan niet elke week uit anders moet ik elke week smoesjes verzinnen.
Maar volgende week ga ik naar een 'hetero' tent![]()
'quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt wel mee
Je moet eigenlijk evenveel wegen als je lang bent.
Ik zou eigenlijk zelf minder moeten wegen. Moet 10 kilo afvallen wil 75 worden.
Ben 1.80m
Idd maar ik ga naar discotheken die ik niet ken dus spannend, ik hou alleen niet van dat iedereen zo intensief staartquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stappen is overal leuk, als je maar met leuke mensen bent
Volgens BMI ben ik nog steeds gezond zit net onder 25quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'
Ik weeg 25 kilo minder dan ik lang ben. Dikke mensen stinken.
Hehe.. mja, daar ga je je ongemakkelijk van voelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd maar ik ga naar discotheken die ik niet ken dus spannend, ik hou alleen niet van dat iedereen zo intensief staart
Gelukkig ga ik met een aantal andere mensen heen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hehe.. mja, daar ga je je ongemakkelijk van voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |