Is waar hoor, smaakjes verschillen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:18 schreef angelfist het volgende:
Kan best een leuke vent zijn, daar ken ik hem niet goed genoeg voor, maar moeders mooiste is het niet.
In het land der blinden...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
En toch al die mensen die zg lelijk zijn, zijn het weer niet omdat ze inhoud hebben!!!!!
quote:
Nee, volgens mij niet..Keith wat ziet ie eruitquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef Suko het volgende:
[..]
Keith Richards al langs gekomen?
[afbeelding]
Ik vond hem ook lelijk toen hij jonger was, maar ja, smaken verschillen(gelukkig)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Jurk het volgende:
Ik vind Thomas Acda eigenlijk wel leuk.
En met Neil Young is ook niks mis, die is gewoon oud. En briljant, maar dit terzijde.
Bill Gates is een dief en een huigelaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik vond hem ook lelijk toen hij jonger was, maar ja, smaken verschillen(gelukkig)
Er zijn wel meer mensen die geweldig zijn in iets, maar niet erg aantrekkelijk...Bill Gates
[afbeelding]
maar ja, die hoort hier niet thuis, is niet echt showbizz...
Die's dood.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Vincent Schiavelli O.a bekend uit One flew over the Cuckoo's nest.
het ging erom dat het geen schoonheid is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bill Gates is een dief en een huigelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |