Hey ff dimmen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:56 schreef Singa het volgende:
Alles bij BMW is beter zeker?... behalve dan de studie zelf.
![]()
Zie ik een vrijwilliger die zich als proefkonijn meldt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:57 schreef mol_air het volgende:
[smartassmode on]uitschrijven kan wel, maar of ze werken.....8-)
En ik altijd maar denken dat BMW een modestudie waar vooral GNK-dropouts zich voor aanmeldden. Het zijn vooral biologen en farmacologen (en zelfs ook wel medici) die verantwoordelijk zijn voor medicijnen. Nu jij weer...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:05 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hey ff dimmen he
Zonder ons konden jullie alleen maar een diagnose stellen, maar medicijnen uitschrijven ho maar
En dan mag je lekker gaan genieten van brak Engels met een Nederlands accent, hoorde ikquote:
ach, prof dr's die niet eens fatsoenlijk engels spreken hoef ik ook niet serieus te nemen, dat scheelt weer.quote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef intoxicated het volgende:
[..]
En dan mag je lekker gaan genieten van brak Engels met een Nederlands accent, hoorde ik![]()
Totdat ze een tentamen voor je makenquote:Op zondag 10 september 2006 12:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach, prof dr's die niet eens fatsoenlijk engels spreken hoef ik ook niet serieus te nemen, dat scheelt weer.
Feeschtquote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Hoolaa het volgende:
Morgen weer lekker beginnen, yeah!
Een tentamen in steenkolen engels wat je slecht gemaakt hebt werkt toch juist in je voordeelquote:Op zondag 10 september 2006 12:58 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Totdat ze een tentamen voor je maken![]()
Niet janken, je hebt er zelf voor gekozenquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 19:37 schreef Singa het volgende:
"Toedee aai woed laik to tolk toe joe abauwt meddiekul breeksroes. Nauw-uh-dees meddiekul breeksroes folloh iets odder in a muts haaier pees. Dis is senks toe de sjier numbur of piepul det aar wurking in dis fielt."
Het is ook nergens te vindenquote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef intoxicated het volgende:
'k Denk toch eerder MSc dan MA maar ik heb geen flauw idee![]()
Volgens mij MD (of DM)quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef intoxicated het volgende:
'k Denk toch eerder MSc dan MA maar ik heb geen flauw idee![]()
Dat zou idd de goede "internationale" (lees: Amerikaansequote:
Is in scene gezet hetquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:50 schreef DDM het volgende:
Goed ziekenhuis het Erasmus MC![]()
De eerste patient die zijn opwachting maakt in de serie Medisch Centrum sterft![]()
![]()
Slapen is echt zoooo passé, waste of time echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:42 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Sta jij altijd om 6 uur op om te gaan fok!ken![]()
![]()
![]()
Het programma is volgens mij wel echt hoor. Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat ergens gelezen te hebben.quote:
Haha ja natuurlijk is dat programma echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het programma is volgens mij wel echt hoor. Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
johquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het programma is volgens mij wel echt hoor. Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Foei nog niet gezien? Je moet er echt naar kijken hoor. Dan leer je tenminste hoe het niet moetquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Naja, ik vond hem blijkbaar leuker, maar ik bedoelde het is sbs6 en daar is ook het programma wegmisbruiker en daar wordt van gezegd, dat om het wat spectaculairder te maken, ze wel eens dingen in scene zetten, dus vandaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hmm, dan snap ik jouw reactie niet helemaal maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |