quote:
Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:[..]
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Wat snap je er niet aan dan? Ik heb pas geleden voor het eerst wat spullen besteld en later nog een keer, dus misschien kan ik helpen. Ik vind de site juist erg makkelijk in gebruik, maar wat ik moeilijk vind is dat ze zo achterlijk veel luchtjes hebben!
Heb je al gezien dat ze ook forums hebben op die site? Daar kun je vragen stellen over zo'n beetje alles, en vaak krijg je antwoord van de makers zelf.
Ik zal proberen een goede uitleg te geven:
je kiest eerst een categorie, bijv. body scrubs (die zijn nu in de aanbieding en ik heb er een aantal besteld omdat dat 1 van de dingen is die ik mis bij Lush). Nou, dan lees je de beschrijvingen van de verschillende scrubs die ze hebben (bijv. eentje is vrij grof met puimsteen, een andere heeft verschillende grootte korrels zeezout, een andere heeft suiker en zout, etc). Je kiest de scrub die je lekker lijkt, en selecteert een grootte (je kunt even een online size converter gebruiken om te kijken hoeveel g een fl. oz. is). Als je op Select Size hebt gedrukt, kun je de geur uitkiezen. Elk willekeurig MMU produkt is dus te krijgen in elke willekeurige MMU geur. Je kunt klikken op de Scent Menu Bar om alle geuren te bekijken, en hier kun je ook bijv. alleen de citrusgeuren bekijken, of alleen mannengeuren, of alleen de nieuwste. Als je een geur gekozen heb, klik je Select Scent en dan kun je hem in je winkelmandje stoppen.
Aan het einde als je je bestelling afrondt kun je ook nog kiezen of de produkten licht, medium of sterk van geur moeten zijn (ik raad niet aan om sterk te kiezen, dat schijn je beter niet te kunnen doen de eerste keer).
Je kunt op het forum vragen wat anderen van een bep. geur vinden, of dat je bijvoorbeeld een verzorgende maar niet te vette bodybutter zoekt, en wat ze dan aanraden. Gewoon zeggen dat je voor het eerst bestelt, ze kunnen je dan goed helpen.
Je mag per bestelling maximaal 6 samples bestellen, kies hiervoor geuren die je graag wil uitproberen (bijv. in een Purity Parfum roll-on 1 ml). De meeste produkten kun je op sample-grootte proberen, en verder zou ik voor de kleinere en travel-size verpakkingen gaan tot je weet wat je lekker vindt.
Hoop dat je hier wat aan hebt! Veel plezier en wees gewaarschuwd, het is verslavend