abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41436871
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41437003
Bekend gevoel hoor Ardenlyn Ik kan echt zo blij worden als er iets binnen komt en als ik iets verwacht en het komt niet kan ik daar ook echt chagarijnig van worden

Bar jij woont idd in een uithoek en tpg-mannetjes die de voordeur gaan zoeken vinden jou niet
Hoop echt dat het de volgende keer wat beter en sneller gaat hoor!! Tpg mag nu toch wel weten waar de bel zit toch?
pi_41437030
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
Tja Lush doet rare dingen met je!!

Ik heb gelukkig wel al wat spul in huis maar er zitten bv veel zeepjes bij en nieuw spul wat ik lekker wilde gaan testen maar helaas.
Ik hoop echt dat ze maandag komen.
Ik ben al zo'n ongeduldig iemand met pakjes
pi_41437064
pakjes zijn enorm frustie je wilt dan echt weten wat erin zit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_41437074
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nee dat had ik idd nooit verwacht. Zat ik trots met mijn lush spulletjes in het huisje en wilde er zoveel over vertellen.
Vind het daarom super leuk dat je nu ook besteld

Herinner me nu dat ik zelf pannen met water gekookt heb om in bad te kunnen in het huisje toen het warme water op was. Het duurde heel lang voor dat het bad vol was
pi_41437190
Daar zeg je wat Bar_en_Mar. Je wilt weten wat erin zit...terwijl je het zelf besteld hebt!!
Ik heb dat nu ook. Maar ik wil er ook aan ruiken en voelen en testen en en en Ikke wil het hebbuh!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 22:48:37 ]
pi_41437210
waar kom je vandaan Ardenlyn?
pi_41437274
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

nee dat had ik idd nooit verwacht. Zat ik trots met mijn lush spulletjes in het huisje en wilde er zoveel over vertellen.
Vind het daarom super leuk dat je nu ook besteld

Herinner me nu dat ik zelf pannen met water gekookt heb om in bad te kunnen in het huisje toen het warme water op was. Het duurde heel lang voor dat het bad vol was
proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaal en vond het stinken...
En daar een ruim jaar later komt deze muts aanzetten hoor, ik wil genietn en badderen dus eens lush proberen
pi_41437314
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar kom je vandaan Ardenlyn?
Ik woon nu in Assen en gelukkig niet in een afgelegen hoekie

Ik vond Lush best duur in het begin en nu nog. En toch voor over de 100 euro ff Lush spul gekocht
Lush is stout!!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 22:53:10 ]
pi_41437454
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaal en vond het stinken...
En daar een ruim jaar later komt deze muts aanzetten hoor, ik wil genietn en badderen dus eens lush proberen
Ja een hele zoektocht is dat geweest om die Lush te vinden Geen ene Hongaar die daar woonde of werkte snapte waar die stomme toerist het over had en ze snapten ook die straat naam niet. Het bleek een winkelcentrum te zijn en geen straatnaam
vind het echt super leuk dat je het toch bent gaan proberen

Herkenbaar Ardenlyn Ik wil ook niet weten wat ik al aan Lush uitgegeven heb
Weet wel dat het in Hongarije goedkoper was en ik daarom zoveel gekocht had daar
pi_41437552
*Ardenlyn pakt koffers, neemt beesten onder de arm en sleurt man mee "kom schat we gaan in Hongarije wonen!!"*

Ik heb in een hele korte tijd bij elkaar al 200 euro uitgegeven. En als ik erover nadenk heb ik zoiets van !!!
Dus ik denk er gewoon niet over na en dan is Lush toch best wel lief

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 23:03:21 ]
pi_41438059
het is ook duur, mar begon ook alvandaag niet meer bestellen hoor, ik gelijk hallo ik werk ook dus je moet niet zeuren !!!
pi_41438541
Ik heb er zo onzettend veel lol in om helemaal uit te zoeken wat ik allemaal wil hebben en prijzen te vergelijken (inderdaad trouwens, wat scheelt dat enorm zeg! )

Wordt wel een flink lijstje zo, zeker als de kerstproducten er nog bij komen
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  zondag 3 september 2006 @ 11:21:33 #164
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41446636
Ik doe toch maar niet mee met de bestelling
Het enige wat ik ECHT nodig heb zou misschien een potje Big zijn en mijn pot is nu nog niet eens leeg
Ik ga even verstandig doen Ik heb namelijk ook al een bestelling bij MMU gedaan
pi_41447263
ik doe ook niet mee.

ik ga over drie weken zelf naar engeland, neem een extra koffer mee geloof ik...
Tap tap tap
pi_41447627
Ik wil graag meedoen met de gewone bestelling, weet nu niet meer wie die ging doen eigenlijk en wie ik het lijstje moet mailen.

Voor de kerstparty doe ik dan waarschijnlijk mee met de grouporder op het internationale forum, ik heb wel zin in een meet.
Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn van het internationale forum om mee te mogen doen
Gek op mooie kleding.
pi_41448448
Ik ga die waarschijnlijk doen MissFrodo, als iedereen het er mee eens is.

Wat ik me trouwens bedacht: is een bon die 30 juni verlopen is nog wel geldig om daar naartoe te sturen? Want in NL mag het tot eind dit jaar, maar is dat in Engeland ook wel zo?
pi_41448604
Dat van die bon vroeg ik me ook al af, ik denk eigenlijk van niet omdat ze in Engeland wel veel winkels hebben.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41449061
Net weer fijn gelushed

Ik begin die Aqua Marina echt super te vinden!!
Zelfs de geur doet mij nog weinig en hij werkt erg goed
Lekker wezen inzepen met HIWTK en daarna met Emperor of Icecream ingesmeerd.

Ik las ook een tip voor de butter creams dat je er een smoothie van kan maken.
Misschien oud nieuws voor de meesten maar ik wist het niet. Ik heb het net geprobeerd en het werkt super.
(De smoothie maak je door de butter in een kom te doen en fijn te prakken. Daarna door blijven roeren en na een tijdje heb je een soort van smoothie iets )
pi_41450540
Ik wil beide eigenlijk wel doen, zowel gewoon als kerstspullen. Gewoon had ik misschien een ruil voor en dat ik zo al een aantal nieuwe dingen kon proberen, maar ik hoor niks meer ervan en denk dat ik dus de nieuwe dingen moet bestellen binnenkort.
De kestspullen ben ik heel nieuwsgierig naar, maar aan de andere kant ga ik in november naar Londen toe. Moeilijk, moeilijk
pi_41450561
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef Vava het volgende:
Dat van die bon vroeg ik me ook al af, ik denk eigenlijk van niet omdat ze in Engeland wel veel winkels hebben.
Ik mail ze er gewoon even over.
pi_41450904
Wat is een lekkere bruisbal voor in een brandertje? Ik heb zo'n stenen ding met een kaarsje waarin je gewoon wat water & olie kan gooien. Het liefst dus een bloemengeur ofzo, want het is om het huis te laten geuren. Liefst ook niet té sterk.

Ikzelf zat te denken aan Sakura, Fairy Jasmine, Waving not Drowning, Avobath, Blackberry bath bomb, Chelsea Garden, Still Life, Sex bomb, Youki-Hi.... Ik weet het dus gewoon niet!
pi_41451177
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef JacMar het volgende:
Ik doe toch maar niet mee met de bestelling
Het enige wat ik ECHT nodig heb zou misschien een potje Big zijn en mijn pot is nu nog niet eens leeg
Ik ga even verstandig doen Ik heb namelijk ook al een bestelling bij MMU gedaan
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Ik heb hier een potje big staan waarmee ik 2x mijn haar mee gedaan heb, maar nu is mijn haar weer kort en gebruik ik het niet, wil jij die hebben voor ongemak van giro-gebeuren?
ik had trouwens giro terug gekregen, wil je mij mailtje sturen met de gegevens, want volgens my is er iets niet goed gegaan
pi_41451350
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is een lekkere bruisbal voor in een brandertje? Ik heb zo'n stenen ding met een kaarsje waarin je gewoon wat water & olie kan gooien. Het liefst dus een bloemengeur ofzo, want het is om het huis te laten geuren. Liefst ook niet té sterk.

Ikzelf zat te denken aan Sakura, Fairy Jasmine, Waving not Drowning, Avobath, Blackberry bath bomb, Chelsea Garden, Still Life, Sex bomb, Youki-Hi.... Ik weet het dus gewoon niet!
Die zou ik niet doen, die probeerde ik eerst gister ook maar je ruikt hem niet zo goed.
Zou je BBS ook in zoon ding kunnen doen? Vast neit he, schuimt het dat ding uit.
pi_41451644
maar hoe werkt dat precies, een bruisbal in een brandertje?
Tap tap tap
pi_41452004
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Wat snap je er niet aan dan? Ik heb pas geleden voor het eerst wat spullen besteld en later nog een keer, dus misschien kan ik helpen. Ik vind de site juist erg makkelijk in gebruik, maar wat ik moeilijk vind is dat ze zo achterlijk veel luchtjes hebben!
Heb je al gezien dat ze ook forums hebben op die site? Daar kun je vragen stellen over zo'n beetje alles, en vaak krijg je antwoord van de makers zelf.

Ik zal proberen een goede uitleg te geven:
je kiest eerst een categorie, bijv. body scrubs (die zijn nu in de aanbieding en ik heb er een aantal besteld omdat dat 1 van de dingen is die ik mis bij Lush). Nou, dan lees je de beschrijvingen van de verschillende scrubs die ze hebben (bijv. eentje is vrij grof met puimsteen, een andere heeft verschillende grootte korrels zeezout, een andere heeft suiker en zout, etc). Je kiest de scrub die je lekker lijkt, en selecteert een grootte (je kunt even een online size converter gebruiken om te kijken hoeveel g een fl. oz. is). Als je op Select Size hebt gedrukt, kun je de geur uitkiezen. Elk willekeurig MMU produkt is dus te krijgen in elke willekeurige MMU geur. Je kunt klikken op de Scent Menu Bar om alle geuren te bekijken, en hier kun je ook bijv. alleen de citrusgeuren bekijken, of alleen mannengeuren, of alleen de nieuwste. Als je een geur gekozen heb, klik je Select Scent en dan kun je hem in je winkelmandje stoppen.

Aan het einde als je je bestelling afrondt kun je ook nog kiezen of de produkten licht, medium of sterk van geur moeten zijn (ik raad niet aan om sterk te kiezen, dat schijn je beter niet te kunnen doen de eerste keer).

Je kunt op het forum vragen wat anderen van een bep. geur vinden, of dat je bijvoorbeeld een verzorgende maar niet te vette bodybutter zoekt, en wat ze dan aanraden. Gewoon zeggen dat je voor het eerst bestelt, ze kunnen je dan goed helpen.
Je mag per bestelling maximaal 6 samples bestellen, kies hiervoor geuren die je graag wil uitproberen (bijv. in een Purity Parfum roll-on 1 ml). De meeste produkten kun je op sample-grootte proberen, en verder zou ik voor de kleinere en travel-size verpakkingen gaan tot je weet wat je lekker vindt.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Veel plezier en wees gewaarschuwd, het is verslavend
pi_41453006
Inderdaad MMU is heerlijk maar wel erg veel keuze in geuren en produkten en dat kan het moeilijk maken.
Gek op mooie kleding.
pi_41453330
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
maar hoe werkt dat precies, een bruisbal in een brandertje?
Voor wat ik heb gelezen moet je er een klein stukje afhalen en die gewoon samen met water in je brander stoppen.

Ik denk trouwens dat het Avobath wordt, dat lijkt me een subtiele geur voor in huis.
  zondag 3 september 2006 @ 16:13:48 #179
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41453380
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb hier een potje big staan waarmee ik 2x mijn haar mee gedaan heb, maar nu is mijn haar weer kort en gebruik ik het niet, wil jij die hebben voor ongemak van giro-gebeuren?
ik had trouwens giro terug gekregen, wil je mij mailtje sturen met de gegevens, want volgens my is er iets niet goed gegaan
Als je het kwijt wilt, dan wil ik het wel graag hebben
Ik zal je even mailen met de gegevens

Ik heb vorige week zondag heel lang op de MMU site zitten kijken en alle omschrijvingen van geurtjes gelezen en op die manier heb ik mijn keuze gemaakt..Ben heel benieuwd want het duurt 3 weken voordat het klaar is
  zondag 3 september 2006 @ 16:15:56 #180
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41453428
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Melusine het volgende:

[..]

Aan het einde als je je bestelling afrondt kun je ook nog kiezen of de produkten licht, medium of sterk van geur moeten zijn (ik raad niet aan om sterk te kiezen, dat schijn je beter niet te kunnen doen de eerste keer).
Dat heb ik dus wel gedaan
pi_41453532
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Go hard or go home
  zondag 3 september 2006 @ 16:44:00 #182
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41454105
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Ik wacht het wel af...Ik heb overal kleine verpakkingen van besteld, dus dat komt wel goed
pi_41454305
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel gedaan
Zijn ze de order al aan het maken? Ik had het eerst ook gedaan, maar aangezien ik toch nog niet aan de beurt was heb ik het nog kunnen veranderen (even een berichtje aan ze sturen via de "contact us" link)

Ik heb via een swap wat dingen in de geur Bathing Beauty gekregen, en ik vind strong intensity wel wat te heftig.
  zondag 3 september 2006 @ 16:53:01 #184
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41454370
Nou ik laat het maar even zo..De persoon met wie ik samen heb besteld wil volgens mij namelijk wel alles met een sterke geur
pi_41455474
mijn vanmiddag gewassen met een proefje van Honey i washed the kids (als ik het goed heb qua naam spelling) en moet zeggen enorm lekker van geur...

Jeumig straks ga ik het echt nog enorm lekker vinden allemaal...
  zondag 3 september 2006 @ 17:37:46 #186
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41455582
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn vanmiddag gewassen met een proefje van Honey i washed the kids (als ik het goed heb qua naam spelling) en moet zeggen enorm lekker van geur...

Jeumig straks ga ik het echt nog enorm lekker vinden allemaal...
Binnenkort ben je ook Lushverslaafd
Ik ben straks nog in bad geweest met een Honey I washed the kids bruisbal in de vorm van een beertje (gebroken )
pi_41456022
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ja, ik vond ze ook een beetje raar ruiken. Alles had een beetje dezelfde 'ondertoon' op een of andere manier.
Sanity is (not) statistical
pi_41456265
Nou, wat een gedoe om de bestellingen. Ik weet iig zeker dat ik de 13e niet overdags een lijstje door kan geven, aangezien ik werk van 07.30 tot 16.30 en geen kans om op internet te gaan op m'n werk. Dua de kerstspullen wachten maar even ofzo...
Back in business.
pi_41456646
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Melusine het volgende:

[..]

MMU uitleg
Thanks! Ik wil idd kleine verpakkingen bestellen en de geuren ga ik eens op mijn gemak bekijken straks. En dan Rick lief aan kijken of ik zijn CC mag lenen.

Bar ik sta versteld maar Honey i Washed The Kids is ook erg lekker!

JacMar mail ontvangen
pi_41456855
HIWTK
Vandaag heb ik die voor het eerst sinds mei ofzo ook weer gebruikt Ik wil er stiekem een likje van nemen maar dat lijkt me geen strak plan
Tap tap tap
pi_41458824
Ik ben steeds meer aan het schrappen eigenlijk en ik weet niet of het nog wel gaat lonen voor mij, die bestelling in Engeland.

Voorbarig heb ik een lijstje gemaakt maar nu ben ik al aan het kijken van ik neem allemaal 100g enzo omdat ik de producten niet ken en dat vind ik zo zonde van de moeite. Dan kan ik beter hier in NL een keer weer naar de winkel om zeker te zijn van geurtjes enzo. Dan kan ik het ook allemaal proberen. Lastig! Zeker met de onzekerheid over die 10%, groeit ook mijn onzekerheid over het bestellen.

Mocht ik nou niet meedoen (en ik heb mezelf hier al neergezet als besteller enzo) dan ben ik wel bereid het eventueel voor de rest te regelen, als niemand anders het kan doen. Maarja dat is ook weer zo omslachtig. Ik denk er nog over.
pi_41462669
Het is voor mij geen bittere noodzaak hoor, ik kan best wachten of het op een andere manier regelen.
Heb ook maar heel weinig nodig.
Gek op mooie kleding.
pi_41463129
Tja het is en blijft toch een hoop geld...
pi_41463223
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef p-etr-a het volgende:

Dan kan ik beter hier in NL een keer weer naar de winkel om zeker te zijn van geurtjes enzo. Dan kan ik het ook allemaal proberen.
Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41463259
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?
Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?
pi_41463610
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?
Op donderdagavond is het koopavond.
Doordeweeks geopend tot 18.30 uur.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41463701
Oké, donderdag dus. Werk jij er dan ook?
pi_41467072
Ik las de bruisbal in een geurbrander tip maar ik heb geen bruisbal.
Ik dacht van wat voor Lush kan ik er dan in doen en ik heb nu een brokje Miranda erin gedaan
Ruikt errug lekker!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2006 23:15:30 ]
pi_41467632
Ik heb geen geurbrander
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41467746
om een Lush verslaafde te worden moet er toch echt meer gebeuren hoor, en daarbij ik vind het niet mijn goedkoopste hobbie, dus ik gebruik het echt puur om te genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')