quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach kreeg het vanmorgen iig binnen en heb vanavond nog lekker kunnen lushen (proest, dat hoorde Anitra mij vorig jaar nog niet zeggen)
proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:
[..]nee dat had ik idd nooit verwacht. Zat ik trots met mijn lush spulletjes in het huisje en wilde er zoveel over vertellen.
Vind het daarom super leuk dat je nu ook besteld
Herinner me nu dat ik zelf pannen met water gekookt heb om in bad te kunnen in het huisje toen het warme water op was. Het duurde heel lang voor dat het bad vol was
Ik woon nu in Assen en gelukkig niet in een afgelegen hoekiequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar kom je vandaan Ardenlyn?
Ja een hele zoektocht is dat geweest om die Lush te vindenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
proest dat weet ik ook nog ja, zoiezo alles was lush je ging er speciaal voor naartoe, ik verklaarde je helemaalen vond het stinken...
En daar een ruim jaar later komt deze muts aanzetten hoor, ik wil genietn en badderen dus eens lush proberen![]()
Ik mail ze er gewoon even over.quote:Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef Vava het volgende:
Dat van die bon vroeg ik me ook al af, ik denk eigenlijk van niet omdat ze in Engeland wel veel winkels hebben.
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef JacMar het volgende:
Ik doe toch maar niet mee met de bestelling![]()
Het enige wat ik ECHT nodig heb zou misschien een potje Big zijn en mijn pot is nu nog niet eens leeg![]()
Ik ga even verstandig doenIk heb namelijk ook al een bestelling bij MMU gedaan
![]()
![]()
Die zou ik niet doen, die probeerde ik eerst gister ook maar je ruikt hem niet zo goed.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is een lekkere bruisbal voor in een brandertje? Ik heb zo'n stenen ding met een kaarsje waarin je gewoon wat water & olie kan gooien. Het liefst dus een bloemengeur ofzo, want het is om het huis te laten geuren. Liefst ook niet té sterk.
Ikzelf zat te denken aan Sakura, Fairy Jasmine, Waving not Drowning, Avobath, Blackberry bath bomb, Chelsea Garden, Still Life, Sex bomb, Youki-Hi.... Ik weet het dus gewoon niet!
Wat snap je er niet aan dan? Ik heb pas geleden voor het eerst wat spullen besteld en later nog een keer, dus misschien kan ik helpen. Ik vind de site juist erg makkelijk in gebruik, maar wat ik moeilijk vind is dat ze zo achterlijk veel luchtjes hebben!quote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Voor wat ik heb gelezen moet je er een klein stukje afhalen en die gewoon samen met water in je brander stoppen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
maar hoe werkt dat precies, een bruisbal in een brandertje?
Als je het kwijt wilt, dan wil ik het wel graag hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar wil ik ook zo graag eens bestellen, maar snap zo weinig van hun site enzo. Wil wat dingen proberen.
Ik heb hier een potje big staan waarmee ik 2x mijn haar mee gedaan heb, maar nu is mijn haar weer kort en gebruik ik het niet, wil jij die hebben voor ongemak van giro-gebeuren?
ik had trouwens giro terug gekregen, wil je mij mailtje sturen met de gegevens, want volgens my is er iets niet goed gegaan
quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Melusine het volgende:
[..]
Aan het einde als je je bestelling afrondt kun je ook nog kiezen of de produkten licht, medium of sterk van geur moeten zijn (ik raad niet aan om sterk te kiezen, dat schijn je beter niet te kunnen doen de eerste keer).
Ik wacht het wel af...Ik heb overal kleine verpakkingen van besteld, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Zijn ze de order al aan het maken? Ik had het eerst ook gedaan, maar aangezien ik toch nog niet aan de beurt was heb ik het nog kunnen veranderen (even een berichtje aan ze sturen via de "contact us" link)quote:
Binnenkort ben je ook Lushverslaafdquote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn vanmiddag gewassen met een proefje van Honey i washed the kids (als ik het goed heb qua naam spelling) en moet zeggen enorm lekker van geur...
Jeumig straks ga ik het echt nog enorm lekker vinden allemaal...
Ja, ik vond ze ook een beetje raar ruiken. Alles had een beetje dezelfde 'ondertoon' op een of andere manier.quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind MMU niet zo eigenlijk. Misschien heb ik wel de verkeerde geuren maar over het algemeen houd ik wel van die geuren die ik besteld had, anders had ik ze niet besteld natuurlijk maar ik vind ze te sterk en toch een beetje synthetisch ruiken.
Thanks! Ik wil idd kleine verpakkingen bestellen en de geuren ga ik eens op mijn gemak bekijken straks. En dan Rick lief aan kijken of ik zijn CC mag lenen.quote:
Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik beter hier in NL een keer weer naar de winkel om zeker te zijn van geurtjes enzo. Dan kan ik het ook allemaal proberen.
Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja! Gezellig! Kom je naar de Leidsestraat?![]()
Op donderdagavond is het koopavond.quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Prima, ik ben vorige keer toch bij de Kalver geweest. Ik weet alleen nog niet wanneer. Is er ook koopavond bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |