Ja, daar heb je eigenlijk wel een heel goed punt. De produkten zijn pas de 13e bekend, dus je weet op die dag pas hoe veel je uitgeeft, dus je kunt dan pas geld overmaken. Tja, een kwestie van vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef p-etr-a het volgende:
Het enige probleem met alles op de 13e doorbellen is het geld. Als iemand dan pas een bestelling doorgeeft en het niet overmaakt, wat dan?

Ik wil ze best hier neerzetten, maar ze zullen ook op de site van het Engelse Lushforum staan voor als je echt nieuwsgierig bent die dag en al om acht uur 's ochtends zit te refreshen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Sade het volgende:
Kan ieman dan trouwens die kerstproducten die 13de hier neerzetten zodat je kijken kan?

Ehm... jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Vava wel voor mij kan beslissen... Meestal vind ik wel lekker wat zij niet lekker vindt en
andersom.

Superbedankt! Die zet ik alvast onder ''favorieten''.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hier MevrouwKorn:

Dat is ook een goed idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ohw jammer dat die kortingsbon niet kan. Ik weet nog niet of ik überhaupt kerstspullen wil, misschien is het dan handig om een groep mensen te maken die alleen normale spullen bestelt en dat zij er dan wel 1 gebruiken?

Jingle Spells denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook in bad geweest met een kerstbruisbal. Geen idee hoe 'ie heet, groot, paars en met allemaal sterretjes erin.
Wel lekker, maar niet heel spectaculair.

Dan neem je maar vrijquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ehm... ja![]()
Alleen is de 13e op een woensdag en dan moet ik werken, 's morgens half 7 de deur uit en 's avonds om half 6 weer thuismet een heel klein beetje geluk kan ik even op een pc met internet op mijn werk maar dat weet ik dus niet zeker
![]()

Ja dat heb ik ook... Ik heb een lijstje gemaakt in de vorige post van mij, maakt me verder niet zo veel uit of ik het doe of iemand anders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dan wil ik wel op het lijstje bij de gewone order, ik bestel denk ik toch niks van de kerstspulletjes en weet nu al precies wat ik graag kopen wil.

Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil de 'gewone' order wel organiseren. Geeft voor mij iets meer zekerheid m.b.t. het geld enzo, want ik moet het ook met m'n vader regelen. Als ik het hem overmaak is het geen probleem hoor maar hij wil ook niet in de zorgen zitten daarom natuurlijk. En alles uitzoeken/verzenden/wegbrengen vind ik geen probleem.![]()
Plus dat ik dan m'n 10% korting kan gebruiken!!Natuurlijk ook voor iedereen die mee doet.
Oké lijstje van deelnemers:
p-etr-a
MevrouwKoRn

Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.

Niet veel. Ik heb al behoorlijk vaak gebeld en was geloof ik nooit meer dan 2 of 3 euro kwijt terwijl ik wel eens een bestelling van 600 Pond heb doorgegeven. Dat duurde dus wel eventjes maar ik stond er altijd van te kijken hoe weinig ik daar eigenlijk aan kwijt was.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.
Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?

quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Melusine het volgende:
Oooh ik dacht in de winkel!
Nou ja, als nanny werken heb ik ook gedaan, dus gewoon even krijsen "KOPPEN DICHT" en dan bellen!![]()

Dus... Ook gewone order?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over

Hmm... ik weet het nog niet zeker, denk er nog even overquote:

Ja klopt inderdaad. Ik heb me ook al zitten verbazen. Als wij 't over laten komen uit GB, kost dat 12 pond. Nou ik neem aan dat Lush zelf wel iets grotere shippings van daaruit haalt dan wij dus het is belachelijk. Maar goed dan bestellen we toch lekker zelf in Engeland!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef MissBehave het volgende:
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die niewe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |