abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41422173
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef p-etr-a het volgende:
Het enige probleem met alles op de 13e doorbellen is het geld. Als iemand dan pas een bestelling doorgeeft en het niet overmaakt, wat dan?
Ja, daar heb je eigenlijk wel een heel goed punt. De produkten zijn pas de 13e bekend, dus je weet op die dag pas hoe veel je uitgeeft, dus je kunt dan pas geld overmaken. Tja, een kwestie van vertrouwen dus.
Ik denk dat het dan sowieso handig is om het door twee mensen te laten doen (risicospreiding ) en te vragen om een 'hard & fast' confirmatie dat mensen écht mee willen doen: van te voren mailen naar de organisator met je volledige NAW-gegevens en zeggen wat je ongeveer wil uitgeven. Dan denk ik dat het wel goedkomt, verwacht niet dat iemand niet gaat betalen. Ik wil best 1 van de organisators zijn. Voorwaarde is gewoon dat je het geld op de 13e meteen overmaakt zodra je weet wat het bedrag is. Aangezien ik met CC betaal, heb ik dan niet eerst een enorm gat op mijn rekening (nou ja, naast het gat dat er permanent al inzit )
pi_41422288
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Sade het volgende:

Kan ieman dan trouwens die kerstproducten die 13de hier neerzetten zodat je kijken kan?
Ik wil ze best hier neerzetten, maar ze zullen ook op de site van het Engelse Lushforum staan voor als je echt nieuwsgierig bent die dag en al om acht uur 's ochtends zit te refreshen.

De Letters to Santa verkiezing (een nieuwe geur kiezen voor de Letters to Santa ballistic) is trouwens waarschijnlijk beslecht in het voordeel van Plum Duff. Geeen idee hoe die ruikt

Oh ja, voor wie meedoet moet het trouwens wel helemaal duidelijk zijn dat je op die dag (13/09) 's ochtends in de gelegenheid moet zijn om hier of op het andere forum te checken wat de produkten zijn, en dan zo snel mogelijk je definitieve bestelling doormailen. Want als iemand 's middags om vier uur nog aan komt zetten met een lijstje is dat niet echt handig.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:03:24 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41422349
Ik denk dat Vava wel voor mij kan beslissen... Meestal vind ik wel lekker wat zij niet lekker vindt en
andersom .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41422583
Ik begrijp trouwens van het Engelse Lushforum dat er een kansje is dat je niet alleen op 13 september kan bestellen maar misschien nog de volgende dag... dat zou mooi uitkomen. Horen we vast tegen die tijd wel.
pi_41425365
Misschien een debiele vraag, ik ben aan het kijken wat ik ongeveer uitgeven zal, maar hoe reken ik engelse ponden om??

[ Bericht 18% gewijzigd door MevrouwKoRn op 02-09-2006 16:31:51 ]
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41426203
Hier MevrouwKorn:

http://www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.asp

Ik heb gezegd dat ik bereid ben een bestelling te plaatsen, maar de 13e is voor mij lastig. Ik kan wel zeker mijn bestelling op tijd 's ochtends doormailen (als het er rond half 8 op staat) maar voor iedereen bestellen gaat denk ik niet als ik al om 8 uur weg moet.

En de vraag die ik al eerder stelde: kan je een 10% kortingsbon gebruiken? Ik heb die nog en wil hem dan graag naar de organisator sturen.
pi_41426283
Petra, die kortingsbon kan bij mijn weten gewoon gebruikt worden! Zou mooi uitkomen.
En in Engeland is het een uur vroeger dus hopelijk staat het er tegen die tijd op. Anders moeten we maar een telefoonketen maken van aardige mensen die aan jou en MissFrodo enzo de artikelen doorgeven

Een andere goede currency converter is trouwens http://www.xe.com/ucc/ - die gebruik ik zelf altijd.
pi_41426386
Ohja ik kan trouwens denk ik ook nog wel na 9 uur weer doorgeven via de e-mail, want ik heb op stage ook gewoon internet. Maar ik kan dan natuurlijk geen uitgebreide bestelling gaan plaatsen.

Mooi dat die 10% er nog af kan! Scheelt ook weer een hoop geld. Als we er uit zijn wie het gaat organiseren enzo dan stuur ik die graag op.
pi_41427415
Wow !!! ik heb de Lush eindelijk binnen affijjn kan ik straks iig genieten van de bubble bars (mabar en nog een roze ding ben de naam even kwijt en geen zin om op te gaan staan)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41427467
Bij een party (zoals de 13de met de kerstspullen) kun je tot nu toe nooit je kortingsbon gebruiken, bij de gewone bestellingen kan dat wel.

Ik kan wel deze week een lijstje maken van gewone Lushdingen die ik wil. Van de kerstdingen weet ik dat, uiteraard, nog niet.
Op de 13de werk ik van 8 tot 18 uur en ben dan vanaf ongeveer 7.30 al weg van pc/internet, dus Melusine als je mij wilt bellen of ik jou heel graag.

De order door 2 mensen laten doen is een goed idee. Ik weet uit ervaring wat een rotzooi zo'n grote order geeft al is het wel leuk om te doen.

Over het algemeen kun je de bestelling op de dag van de party ook per email doorgeven. Je wordt dan later teruggebeld voor de creditcardgegevens.
Gek op mooie kleding.
pi_41427559
Oh jammer van die kortingsbon, dat wist ik niet. Sorry Petra!

Ja, twee mensen lijkt mij ook het beste. Het lijkt me inderdaad een hoop gedoe.
MissFrodo, ik mail je tegen die tijd wel even mijn tel.nr., kun je bellen als je pauze hebt ofzo.
pi_41427728
Hihi, pauze??? Dat heb ik niet, ik werk als nanny.
Maar als de kinderen even bezig zijn dan kan het wel
Gek op mooie kleding.
pi_41427858
Oooh ik dacht in de winkel!
Nou ja, als nanny werken heb ik ook gedaan, dus gewoon even krijsen "KOPPEN DICHT" en dan bellen!
pi_41428733
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Vava wel voor mij kan beslissen... Meestal vind ik wel lekker wat zij niet lekker vindt en
andersom .
Ehm... ja

Alleen is de 13e op een woensdag en dan moet ik werken, 's morgens half 7 de deur uit en 's avonds om half 6 weer thuis met een heel klein beetje geluk kan ik even op een pc met internet op mijn werk maar dat weet ik dus niet zeker
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41429061
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hier MevrouwKorn:
Superbedankt! Die zet ik alvast onder ''favorieten''.
Ik weet niet of ik het al door moet geven, maar ik ga rond de 75/80 EURO uitgeven. (nu iets van 68 nog wattes en dan komen er dus nog kerstdingen bij).
Moet ik iemand al gegevens mailen?
Gependeld
pi_41429691
Ohw jammer dat die kortingsbon niet kan. Ik weet nog niet of ik überhaupt kerstspullen wil, misschien is het dan handig om een groep mensen te maken die alleen normale spullen bestelt en dat zij er dan wel 1 gebruiken?
pi_41430655
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ohw jammer dat die kortingsbon niet kan. Ik weet nog niet of ik überhaupt kerstspullen wil, misschien is het dan handig om een groep mensen te maken die alleen normale spullen bestelt en dat zij er dan wel 1 gebruiken?
Dat is ook een goed idee.
1 Gewone order en 1 party order.

Begin dinsdag als nanny, heb hiervoor inderdaad in een winkel gewerkt (1 maand) en toen kreeg ik dit aangeboden.
Maar zijn hele zoete kinderen dus dat gaat wel goed komen
Gek op mooie kleding.
pi_41431100
zoo een lange tijd in mabar gelegen, goed boek erbij en daarna vervolgens in huilen uitbarsten.. affijn het was iig fijn badderen, dat het gepaard ging met boel emoties dat moet er maar voor lief bij nemen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_41431357
Zie net dat er op het internationale forum ook een nederlandse grouporder is voor de party.
Misschien handig om daar de party bestelling van te maken en de overige dingen als gewone bestelling te doen?
De grouporder op het internationale forum gaat weer samen met een meet waarop de spulletjes dan uitgewisseld worden.
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:01:55 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41431418
Ik ben ook in bad geweest met een kerstbruisbal. Geen idee hoe 'ie heet, groot, paars en met allemaal sterretjes erin.

Wel lekker, maar niet heel spectaculair .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41431570
Mijn huid is zaaaaaacht!

Maar nu weet ik niet of dat komt door de I should coco, HIWTK, Skin Sin of Amazonian
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41432089
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook in bad geweest met een kerstbruisbal. Geen idee hoe 'ie heet, groot, paars en met allemaal sterretjes erin.

Wel lekker, maar niet heel spectaculair .
Jingle Spells denk ik

Meedoen aan de Nederland/mainland order van het Engelse forum lijkt me niet super als er hier ook genoeg animo is. Moeten alle Fokkers lid worden daar (degenen die het nog niet zijn iig). Maar als er maar een paar mensen uiteindelijk kerstspullen willen zou het wel kunnen.
pi_41432276
Ik wil de 'gewone' order wel organiseren. Geeft voor mij iets meer zekerheid m.b.t. het geld enzo, want ik moet het ook met m'n vader regelen. Als ik het hem overmaak is het geen probleem hoor maar hij wil ook niet in de zorgen zitten daarom natuurlijk. En alles uitzoeken/verzenden/wegbrengen vind ik geen probleem.

Plus dat ik dan m'n 10% korting kan gebruiken!! Natuurlijk ook voor iedereen die mee doet.

Oké lijstje van deelnemers:

p-etr-a
MevrouwKoRn
Bob.
MissBehave
teigan
MissFrodo

[ Bericht 4% gewijzigd door p-etr-a op 03-09-2006 12:45:38 ]
pi_41432534
Dan wil ik wel op het lijstje bij de gewone order, ik bestel denk ik toch niks van de kerstspulletjes en weet nu al precies wat ik graag kopen wil.
Gependeld
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:43:56 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41432747
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Vava het volgende:

[..]

Ehm... ja

Alleen is de 13e op een woensdag en dan moet ik werken, 's morgens half 7 de deur uit en 's avonds om half 6 weer thuis met een heel klein beetje geluk kan ik even op een pc met internet op mijn werk maar dat weet ik dus niet zeker
Dan neem je maar vrij .
pi_41433096
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan neem je maar vrij .
Krijg ik van jou een vrije dag
Let's plant a tree
pi_41433128
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dan wil ik wel op het lijstje bij de gewone order, ik bestel denk ik toch niks van de kerstspulletjes en weet nu al precies wat ik graag kopen wil.
Ja dat heb ik ook... Ik heb een lijstje gemaakt in de vorige post van mij, maakt me verder niet zo veel uit of ik het doe of iemand anders.

Als ik een normale order plaats kan ik toch gewoon via internet dat doen? Of is het handiger om ze te bellen?
pi_41433166
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil de 'gewone' order wel organiseren. Geeft voor mij iets meer zekerheid m.b.t. het geld enzo, want ik moet het ook met m'n vader regelen. Als ik het hem overmaak is het geen probleem hoor maar hij wil ook niet in de zorgen zitten daarom natuurlijk. En alles uitzoeken/verzenden/wegbrengen vind ik geen probleem.

Plus dat ik dan m'n 10% korting kan gebruiken!! Natuurlijk ook voor iedereen die mee doet.

Oké lijstje van deelnemers:

p-etr-a
MevrouwKoRn
Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.
Go hard or go home
pi_41433184
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.
Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.

Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?
pi_41433220
Ik zou ook wel bij de normale order willen, weet namelijk niet of ik er de 13e wel ben, dus dan is dit handiger.

Ik ben vandaag trouwens verhuisd. Groningen. Mijn Lushplank is helaas niet meeverhuisd, dus nu zit alles zielig in een doos gepropt tot ik iets nieuws heb gevonden om het in op te bergen.
pi_41433378
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.

Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?
Niet veel. Ik heb al behoorlijk vaak gebeld en was geloof ik nooit meer dan 2 of 3 euro kwijt terwijl ik wel eens een bestelling van 600 Pond heb doorgegeven. Dat duurde dus wel eventjes maar ik stond er altijd van te kijken hoe weinig ik daar eigenlijk aan kwijt was.
Wat je ook kunt doen is de bestelling mailen. Daar noem je dan ook in dat je een kortingsbon wilt gebruiken. Telefoonnummer van jezelf erbij en de tijd waarop je te bereiken bent en dan bellen ze je terug om je creditcardgegevens in te voeren.
Go hard or go home
pi_41433522
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Melusine het volgende:
Oooh ik dacht in de winkel!
Nou ja, als nanny werken heb ik ook gedaan, dus gewoon even krijsen "KOPPEN DICHT" en dan bellen!
Daar had ik nog ruzie over met de belastingdienst van de week toen mijn zoontje van alles uit ging halen toen ik net hun belde. Er viel niet met mij te bellen of ik terug wou bellen als ik geen kinderen had Ben toen ff uit mijn velletje gesprongen.dag later iemand anders aan de telefoon en klacht over die man gegeven

Bar

Over de bestelling ik zou het wel willen regelen, maar hier dus geen cc met zoveel tegoed In 2-en vind ik een goed idee! en ik wil dan eventueel wel mensen bellen om hun bestellingen op te nemen en die dan door te bellen aan de bestellers.
pi_41433535
Ik heb ook dat bruisbal in een oliebrandertje idee uitgeprobeerd om mijn nieuwe kamer al lekker lusherig te laten ruiken, en dat is goed gelukt. Alleen had ik er een met glitters genomen, en het bruiste nogal hard en toen ging er allemaal schuim overheen, en nu zitten er allemaal glittertjes op de buitenkant van dat ding.
pi_41433609
Mz, zie net dat ik de 13e moet werken... Weet al wel wat ik wil, dus ik ga denk ik ook maar met de "gewone" order mee
pi_41433774
Oké! Gaat al goed zo.
pi_41433820
Ik ga ook liever met de gewone order mee.. De kerstspulletjes bekijk ik later wel eens..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41433918
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over
Let's plant a tree
pi_41433924
Voor zover ik zie al 2 mensen uit Groningen die dus ook als ik bestel wel relaxt uitkomen qua verzending, want ik kan makkelijk naar Groningen komen brengen.
pi_41433936
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over
Dus... Ook gewone order?
pi_41433957
Ik heb helemaal zin in de kerstspulletjes. Ik heb er nog wel tig plus een stapeltje Ruby's maar ik ben benieuwd. Er komen 22 kerstproducten.
Go hard or go home
pi_41434016
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dus... Ook gewone order?
Hmm... ik weet het nog niet zeker, denk er nog even over
Let's plant a tree
pi_41434223
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die nieuwe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBehave op 03-09-2006 08:47:17 ]
pi_41434415
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef MissBehave het volgende:
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die niewe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd
Ja klopt inderdaad. Ik heb me ook al zitten verbazen. Als wij 't over laten komen uit GB, kost dat 12 pond. Nou ik neem aan dat Lush zelf wel iets grotere shippings van daaruit haalt dan wij dus het is belachelijk. Maar goed dan bestellen we toch lekker zelf in Engeland!

En trouwens ik kan natuurlijk niet alleen naar Groningen, maar goed dat zien we wel tegen de tijd dat we de order gaan plaatsen enzo.
pi_41434448
Gaat de gewone order dan ook op 13 september, of wordt het dan iets later?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41434631
Dat ligt er denk ik maar net aan wat de meeste deelnemers willen en kunnen.

Ik ben wel druk aan het posten hier zeg, niet normaal!
pi_41436008
Brengt de TPG ook op maandag pakjes?
Vandaag geen pakje helaas maar ben ook ongeduldig
Kan niet wachten tot het er is.
Ik heb woensdag avond besteld. Wanneer kan ik het pakje ong verwachten eigenlijk?
pi_41436467
Op maandag bezorgen ze wel Ardenlyn en denk dat je het maandag of dinsdag dan in huis hebt want Engeland stuurt elke dag dacht ik.
pi_41436693
let vooral niet op mijn bestellingen Ardenlyn... hier is er telkens wel iets mis met het afleveren...
maar wij wonen dan ook afgelegen
pi_41436771
Owww goodie goodie goodie!!!
Ik ben zelfs een beetje sipjes omdat het er vandaag niet is. Best erg maar ik wil zo graag alle spullen in het huis hebben.
Voel mij net een kleine kleuter

Oeh zeg dat nou niet Bar_en_Mar. Wel lullig voor je dat het steeds zo mis bij jouw gaat!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 22:38:15 ]
pi_41436865
Hey jongens, als er meer mensen mee willen doen aan de gewone order dan zie ik er toch maar van af. Ik kan namelijk ook in mijn eentje bestellen op 13/09 en het dan naar Engeland naar een vriendin laten sturen. Dan krijg ik ook nog eens gratis verzending omdat ik aan de Lotion Party heb meegedaan (als je binnen 60 dagen nog een keer bestelt is P&P within UK gratis).
Natuurlijk wil ik nog steeds de kerstprodukten doorgeven aan MissFrodo en wie er verder nog behoefte aan heeft, maar dan ga ik dus geen bestelling rechtstreeks naar Nederland laten sturen.

Natuurlijk màg je wel met mij meebestellen als je het niet erg vindt om lang op je bestelling te wachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')