Jij moet eens niet zo zeiken, dat is bij deze mijn klacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef brood_korst het volgende:
Dus mijn klacht is :
Vanuit het stof van hooi kan je ook geirriteerde ogen en neus krijgen, niezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef jaspah het volgende:
van stof krijg je geen hooikoorts...
hooikoors is about stuifmeel noep..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:48 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Vanuit het stof van hooi kan je ook geirriteerde ogen en neus krijgen, niezen
Stof is wel degelijk de aanstichter van de ernstige ziekteHooikoorts
Jij scheld met een ernsitge ziektequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kenker hoeveel topics open jij per dag ?
Ik open er 5 per week en wordt al uitgescholden, jij 5 per dag.... Je zult hier wel een zwaar leven hebben
OT: Ik hoop dat je er aan dood gaat
Ja en ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef brood_korst het volgende:
Ik probeer hier een serieus onderwerp aan te kaarten omdat ik er erg veel last van heb!!
Ja, primaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Jij scheld met een ernsitge ziekte
Jij wenst mij dood
Ik probeer hier een serieus onderwerp aan te kaarten omdat ik er erg veel last van heb!!
Jij vind wel iedereen een pauper hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zie OP nu pas
Je werkt met pallets en heftrucks !![]()
![]()
PAUPER !!!!!!
Je bent zeker een reden aan het zoeken om de WAO in te gaan he, vuige duivenmelker.
goede zaak!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |