quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:54 schreef Thrilled het volgende:
vanmiddag ook bij een niet-nader-te-noemen winkel
ik ben bijna jarigquote:, cadeautje gekocht,
quote:was ze het aan het inpakken en stond er een bordje bij het pinautomaat: U kunt vast beginnen met pinnen.. dus ik doe dat al... moet ik alsnog wachten tot die muts klaar is met inpakken voordat ik op ja enzo kan drukken... nutteloos dus
had je weer aandacht nodig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Blackletter het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik ben bijna jarig![]()
[..]
that's not the point, zoiets is uitgevonden omdat het dan allemaal wat sneller kan verlopen, als dan 1 van de 2 partijen niet mee werkt is het storend..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dan wacht je toch godverdomme een minuut langer.
Zeikwijven.
Ik ben denk ik een boer; maar die ken ik niet. Bestaat dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:14 schreef eNaSnI het volgende:
Lang leve self service kassa's, daar gaan alleen mensen staan die wel weten hoe een pinpas werkt
het is gewoon je nicknamequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:ik vind het zo leuk om het kassameisje te horen zeggen "haal je pas maar door de gleuf"
Meestal doe ik het expres nog verkeerdom zodat ze me helpt.
Ja welke bruine anjer dat heeft uitgevonden !!quote:
Ik huldig de supermarkt die dat stickertje bij de kassa plaatst.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef SPK het volgende:
Eens
En dan denk je ze rotten eindelijk op,dan moeten ze ook nog z'on kut bon hebben.
ophoeren gewoon, neem je geld en lazer op snel![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ja welke bruine anjer dat heeft uitgevonden !!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik huldig de supermarkt die dat stickertje bij de kassa plaatst.
Je vergeet dat je eerst tergend traag voor 100 euro boodschappen moet in gaan pakken voordat je gaat zoeken naar je portemonnee (die dan onderin de boodschappentas zit), anders gaat het veel te snel. (Ja echt, die mensen bestaan en ze moeten dood).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef DFDuo het volgende:
Inderdaad, van die mensen die tijdens het 'gebliep' van de 'kassamiep' de hele tijd lantefantend om zich heen staan te kijken, en dan pas als het bedrag genoemd is (als ze het de eerste keer meteen verstaan) eens hun tas gaan opzoeken, waarin dan ergens ver weg hun portemonnaie zit, in welke dan nog ergens in één van de 30 vakjes de goede pinpas zich ergens heeft verstopt. En natuurlijk in 100% van de gevallen niet weten hoe die pas er precies in moet. Zonder uberhaupt te kijken naar het tekeningetje die dat uit (probeert) te leggen. *zucht* drie uur verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |