abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41333755
Doe dat dan ook en laat geen hele rij nog langer wachten met het helemaal opzoeken van je pinpas enzo!
Take on the situation, but not the torment ...
pi_41333825
Eens
En dan denk je ze rotten eindelijk op,dan moeten ze ook nog z'on kut bon hebben.
ophoeren gewoon, neem je geld en lazer op snel
pi_41333873
vanmiddag ook bij een niet-nader-te-noemen winkel, cadeautje gekocht, was ze het aan het inpakken en stond er een bordje bij het pinautomaat: U kunt vast beginnen met pinnen.. dus ik doe dat al... moet ik alsnog wachten tot die muts klaar is met inpakken voordat ik op ja enzo kan drukken... nutteloos dus
pi_41333916
Inderdaad, van die mensen die tijdens het 'gebliep' van de 'kassamiep' de hele tijd lantefantend om zich heen staan te kijken, en dan pas als het bedrag genoemd is (als ze het de eerste keer meteen verstaan) eens hun tas gaan opzoeken, waarin dan ergens ver weg hun portemonnaie zit, in welke dan nog ergens in één van de 30 vakjes de goede pinpas zich ergens heeft verstopt. En natuurlijk in 100% van de gevallen niet weten hoe die pas er precies in moet. Zonder uberhaupt te kijken naar het tekeningetje die dat uit (probeert) te leggen. *zucht* drie uur verder.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:14:18 #5
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_41334538
Lang leve self service kassa's, daar gaan alleen mensen staan die wel weten hoe een pinpas werkt
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_41334612
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:54 schreef Thrilled het volgende:
vanmiddag ook bij een niet-nader-te-noemen winkel
quote:
, cadeautje gekocht,
ik ben bijna jarig
quote:
was ze het aan het inpakken en stond er een bordje bij het pinautomaat: U kunt vast beginnen met pinnen.. dus ik doe dat al... moet ik alsnog wachten tot die muts klaar is met inpakken voordat ik op ja enzo kan drukken... nutteloos dus
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41334681
Omg, wat een ellende. Stelletje wereldverbeteraars.
pi_41334771
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Blackletter het volgende:

[..]

[..]

ik ben bijna jarig
[..]
had je weer aandacht nodig?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:21:49 #9
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41334791
Dan wacht je toch godverdomme een minuut langer.
Zeikwijven.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41334904
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dan wacht je toch godverdomme een minuut langer.
Zeikwijven.
that's not the point, zoiets is uitgevonden omdat het dan allemaal wat sneller kan verlopen, als dan 1 van de 2 partijen niet mee werkt is het storend..

jij toetert niet bij het stoplicht als een voorganger 10 seconden staat te wachten voor groen licht?

jij zegt niet even "pardon" als iemand een gang pad verspert in de supermarkt?

point made?
pi_41340174
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:14 schreef eNaSnI het volgende:
Lang leve self service kassa's, daar gaan alleen mensen staan die wel weten hoe een pinpas werkt
Ik ben denk ik een boer; maar die ken ik niet. Bestaat dat?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:19:04 #12
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41340481
Inderdad heel irritant
De juiste procedure is:
- al beginnen met inpakken vd reeds gescande artikelen
- tegen het einde daarvan je pinpas opzoeken
- zodat je na je laatst gescande produkt direct kan pinnen
- laatste paar boodschappen inpakken
- optyfen

Resultaat: jij snel weg uit winkel, andere mensen axchter je ook = geen ergenis = blijere wereld = wereldvrede alom
(ok, mss klopt die stelling niet 100% )
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41340534
ja of mensen die net doen of ze het voor het eerst doen alles uitgebreid lezen opsouten heb wel meer te doen dan dat ...
pi_41340570
magneetstrip aan deze zijde

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_41340605
ik vind het zo leuk om het kassameisje te horen zeggen "haal je pas maar door de gleuf"
Meestal doe ik het expres nog verkeerdom zodat ze me helpt.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_41340762
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
ik vind het zo leuk om het kassameisje te horen zeggen "haal je pas maar door de gleuf"
Meestal doe ik het expres nog verkeerdom zodat ze me helpt.
het is gewoon je nickname
Maar zo is het wel, toch?
pi_41343919
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Realzm het volgende:
magneetstrip aan deze zijde

Ja welke bruine anjer dat heeft uitgevonden !!

Staat er magneet strip aan deze zijde !! Maar dan staat verdomme me pijltje op me pas naar de andere kant

hoerig stuk plastic fabricerend tuig !!!

gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41344360
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef SPK het volgende:
Eens
En dan denk je ze rotten eindelijk op,dan moeten ze ook nog z'on kut bon hebben.
ophoeren gewoon, neem je geld en lazer op snel
Ik huldig de supermarkt die dat stickertje bij de kassa plaatst.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:30:34 #20
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41358053
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ik huldig de supermarkt die dat stickertje bij de kassa plaatst.

helemaal mee eens! Ik zou er altijd mijn boodschappen gaan doen, al zouden ze nog zo duur zijn
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41414860
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef DFDuo het volgende:
Inderdaad, van die mensen die tijdens het 'gebliep' van de 'kassamiep' de hele tijd lantefantend om zich heen staan te kijken, en dan pas als het bedrag genoemd is (als ze het de eerste keer meteen verstaan) eens hun tas gaan opzoeken, waarin dan ergens ver weg hun portemonnaie zit, in welke dan nog ergens in één van de 30 vakjes de goede pinpas zich ergens heeft verstopt. En natuurlijk in 100% van de gevallen niet weten hoe die pas er precies in moet. Zonder uberhaupt te kijken naar het tekeningetje die dat uit (probeert) te leggen. *zucht* drie uur verder.
Je vergeet dat je eerst tergend traag voor 100 euro boodschappen moet in gaan pakken voordat je gaat zoeken naar je portemonnee (die dan onderin de boodschappentas zit), anders gaat het veel te snel. (Ja echt, die mensen bestaan en ze moeten dood).
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 2 september 2006 @ 02:26:59 #22
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41414931
wat hebben we weer een kort lontje.
net of die 2 seconden wat uitmaken.
From feudal serf to spender.
pi_41414948
Of erger (vooral bij de Aldi) mensen die hun wagentje onbeheerd in de rij laten staan en ondertussen snel nog wat boodschapjes moeten halen die ze zogenaamd zijn vergeten. Deze mensen mogen echt van mij spontaan anaal verkracht worden door een dikke negerlul.
pi_41414957
Inderdaad irritant. Gelukkig ben ik 's werelds machtigste caissière en ik schuif hun karretje dan lekker opzij. En als ze spullen al op de band hebben gezet haal ik ze er gewoon af.
Sanity is (not) statistical
pi_41415298
U bent mijn held van de dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')