heb je tenminste een noot voorraad als je opeens insneeuwtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef Natalie het volgende:
Die dingen zijn véél te lekker. En vervolgens zit je inderdaad een kwartier je kiezen schoon te maken omdat dat spul overal aan en achter blijft zitten
Maar het is het waard!
Second that.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik vind ze goor
ik vind ze het lekkerst in mn mondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
kvin ze altijd het lekkerst in zo'n notenwinkeltje ergens in Eindhoven![]()
Zo een kutwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef nsfw het volgende:
Cashewnoten!![]()
Ze zijn veelste lekker! Nu zijn ze op en zitten er allemaal stukjes cashewnoot achter m'n kiezen!
Mijn klacht:
Ze zijn veelste lekker! Nu zijn ze op en zitten er allemaal stukjes cashewnoot achter m'n kiezen!
Bier is op... dus heb ik nu taxi. De resten zijn wel aardig weg uit m'n kiezen nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef El_Rolando het volgende:
Je moet er ook iets bij drinken.
Nee man, gezouten zijn lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb meenstal de ongezouten cashews
Hoezo? er staat toch duidelijk een klacht in?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic moet in CUL, niet KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |