Of het lelijk is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind die laptopstickers echt fokking lelijk en het heeft niet echt wat met casemodding te maken.. echte kerels doen het zelf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind die laptopstickers echt fokking lelijk en het heeft niet echt wat met casemodding te maken.. echte kerels doen het zelf.
Ik ga 'm vanavond uit elkaar schroeven, en morgen komt de verf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
en eer-ik... al wat gedaan?:)
Nice.. dat is ook een rede waarom ik het ga afplakken en niet openschroevenquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef eer-ik het volgende:
edit: voor het scherm heb ik zo te zien de oplossing gevonden.
Er zitten van die rubberen bolletjes op de hoeken, en daaronder zitten schroeven
Dat is dus alvast verholpen
Nu nog de kap rond het keyboard.
[afbeelding]
rode pijl krijg ik niet los,
groen is makkelijk los te krijgen.
Huppakee
Scherm is open:
[afbeelding]
Jij ging alleen de kap van je scherm spuiten toch?quote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nice.. dat is ook een rede waarom ik het ga afplakken en niet openschroeven![]()
Ja hequote:
jha, maar ik denkt toch dat het wel moet, anders is het niet mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij ging alleen de kap van je scherm spuiten toch?
Ik wil ook nog de rest van de 'zilveren' delen, en dan wordt dat afplakken toch een probleem.
Ik denk namelijk niet dat je alles zo goed kan afplakken dat er 0% verf doorheen komt.
Wat bij je toetsenbord dan toch wel een probleem wordt
meer (oude) foto's op: Klik hierquote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef eer-ik het volgende:
het kan toch bijna niet een geheel zijn...
Wat doen ze dan als je scherm kapot is?
En het scherm moest er op een gegeven moment ook nog in
Ik dacht ook dat mijn kap niet open kon, maar het kan stiekem wel
Kan je eens een foto maken als ie opgengeklapt is?
En dan een foto van het scherm?
Ik heb inmiddels die kap er wel af kunnen krijgen, met veel pijn en moeitequote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
meer (oude) foto's op: Klik hier
maar ik had het niet over de kap achter de scherm maar de "middelste" die jij er zo moeilijk uit probeert/de krijgen![]()
met klep open,,.. (let a.u.b. niet op mn bureaublad..)
[afbeelding]
Ik snap hetquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Turquaz52 het volgende:
als je goed kijkt is dat zeg maar de board waar alles op is vast gemonteerd. ik heb geen 2 delen zoals de jouwne maar gewoon 1 hele stuk. snapje wat ik bedoel?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar dat neemt niet weg dat ik het raar vind
Ik vind het een rare constructie, wat het lastig maakt als er wat vervangen moet worden
Al die shit kan er niet uit dus neem ik aan?
Dan wordt het ook knap kunstig idd om die kap te spuiten...
Of je moet heel goed met schilderstape zijn, maar dan nog is er kans dat er verf tussen de rand (van het toetsenbord) en het toetsenbord zelf doorkomt![]()
Ja, ik lees mijn eigen posts eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef joeltje het volgende:
LOLZ..
Je topic staat in je sig, en je vergeet het!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |