Dat had ook mijn reactie kunnen zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien, als het mij gelukt is, is het een motivatie voor je om het ook te gaan doen.
Het zal best wel wat werk zijn, maar dat doet er wat mij betreft niet echt toe.
Ik ben ook niet echt een klusser, maar vind het toch wel leuk om dit een keer te proberen
whaha, ik sta dan in het voordeelquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef X-es het volgende:
[..]
Dat had ook mijn reactie kunnen zijn![]()
Ben ook geen klusser maar wil het zeker wel gaan proberen!
Maar aan de andere kant wil ik wel dat er een mooi resultaat uit voortvloeit,
Het is niet zo dat ik het puur als tijdsverdrijf ga beschouwen, al kan het ook die kant op gaan
M.a.w. ik heb alle opties nog open
Dat van die stickervellen is ook wel een grappig idee, vooral dat je je eigen afbeeldingen kan laten afdrukken en is ook alles behalve duur.
Zat er ook al aan te denken om hem te laten airbrush'en dat is natuurlijk veel mooier dan zo'n sticker.
Maar daar staat wel een fors prijskaartje tegenover.
[afbeelding]
Al met al lijkt mij persoonlijk het mooiste;
Een uitgesneden figuur waar licht door heen komt in combinatie met een airbrush/ verf slabloon figuur ernaast.
Dus iets in de trent van deze afbeelding;
[afbeelding]
waarbij links het logo light geeft en rechts in een andere kleur een airbrush/verf sjabloon/tekst o.i.d.
Ben daadwerkelijk van plan dit te gaan doen maar orienteer me nog over de mogelijkheden/haalbaarheid qua kosten en kunnen van mijn kant af.
![]()
gratis laten drukken is voor mij ook geen enkel probleem, zelfde soort connecties als jij + een pa die bij kodak werkt. Maar het lijkt mij vooral leuk om het zélf te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whaha, ik sta dan in het voordeel.. Mijn beide ooms hebben een eige drukkerij
Ik kan alles gratis laten bedrukken,, van stikkers tot weet ik veel wat
![]()
Aan zoiets dacht ik ook! Ideale oplossing lijkt me...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Keiichi het volgende:
Zoek je misschien zoiets als dit?
http://www.topskinz.nl/
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gratis laten drukken is voor mij ook geen enkel probleem, zelfde soort connecties als jij + een pa die bij kodak werkt. Maar het lijkt mij vooral leuk om het zélf te doen.
Ook al ben ik er geen ster in.
Uiteraard wil ik ook wel dat het er netjes uit komt te zien en daarom wil ik graag wat informatie inwinnen![]()
Zo'n sticker is wel mooi denk ik, maar het is een sticker
Altijd slechter dan verf (denk ik)
Ik denk dat ik zelf vooral last krijg met verfdruipers als ik het zelf ga spuiten.
Die gepoedercoate laptop ziet er wel netjes uit vind ik.
Het model en de kleur vind ik lelijk, maar het is wel netjes gedaan![]()
echt,, nee man!quote:Op zondag 3 september 2006 22:14 schreef X-es het volgende:
Hier nog een aantal linkjes i.v.m. de schaarste van dergelijke content;C|net 8 Foto's Laptopdesign - Pimp The Laptop Contest Painting a Thinkpad Laser etsen ![]()
Gen-X PC - Custom Laptop Colors Een idee met een begin Een uitgewerkt idee G Mask Flickr - Pimp My Laptop Foto's Pimp My Laptop - Blog Laptop Case - Pizza doos
Zoiets erop zetten is zeker goed te doen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef X-es het volgende:
Ja zit idd leuk spul tussen![]()
Alleen wil ik nu zelf ook wel eens wat leuk spul in handen hebben![]()
Kwam wel een leuk idee tegen om een 3-tone afbeelding te painten op de voorkant
iets als;
[afbeelding]
Dit lijkt me wel haalbaar! aangezien ik _niet_ kan airbrushen!
En om dan dezelfde kleur rood (Catch-Up tomato red, voor de Pulp Fiction kenners onder ons) door te voeren naar de rest van de behuizing.
Iemand anders al ideeën??
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Niet echt goed gescaled enzo, maar toch lijkt ie me vet zo
nee man, je moet dit ff Photosoepen op je casequote:Op woensdag 6 september 2006 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat dat 'm gaat worden![]()
sorry voor het gestolen idee![]()
Ik krijg een wit scherm?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee man, je moet dit ff Photosoepen op je case![]()
-link-
Beter goed gestolen dan slecht bedachtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat dat 'm gaat worden![]()
sorry voor het gestolen idee![]()
Fotoje recht van voren, of soortgelijke foto's van die laptop als ik gebruikt heb zijn het makkelijkstquote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef X-es het volgende:
[..]
Beter goed gestolen dan slecht bedacht![]()
Bedenk wel dat het plaatje gemaakt is door Anthony Rowden en er dus waarschijnlijk copyright op rust.
http://www.theartcollecti(...)rary/rowden_anthony/
Weet niet in hoeverre dat uit maakt / of we er van aantrekken![]()
ik denk dat die kerel daar niks mee te maken heeftEn anders maak ik zelf wel zo'n soort plaatje met PS, ook geen probleem
![]()
Bedankt voor je PS creatie, krijg je toch een beter beeld van het geheel![]()
Ziet er zeer goed uit!! dank je
Kreeg daardoor direct weer een mooi idee bij, nml. de 'p' van HP midden op m'n laptop te gebruiken als de eerste letter van Pulp Fiction![]()
Ben niet zo'n held in photoshop maar zou je als ik foto's aanlever een soortgelijke afbeelding voor mij willen maken![]()
UiteraardIk vind het altijd wel leuk om een beetje te photoshoppen
Ja, ik kreeg echt een wit schermquote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
echt waaR??
http://village.online.co.ma/rlx/IMG/jpg/scarface.jpg
[afbeelding]
khad het ook kunnen doen,quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg echt een wit scherm![]()
![]()
Maar deze is ook wel vet idd, die ga ik er ook effe op fotosoepen![]()
![]()
dan heb ik ook weer wat te doen johquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
khad het ook kunnen doen,maar ben besig met site maken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |