abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41332200
Nou ik zit dus op school he, daar loopt altijd een ventje dat me altijd na-aapt zo irritant. Dan koop jij een cd enzo, en dan heeft hij ook diezelfde CD de volgende dag. Of onder he mom van ik aap je niet na heeft ie dan maar een andere CD van die artiest gekocht terwijl hij er nog nooit wat van gehoord had. En dan ook nog opscheppen over het feit dat hij echt origineel is enzo!
Echt zo irritant he!

Dat doet ie nu al een tijdje en ik dacht vandaag: laat ik er maar eens van zeggen, nu wordt het dus echt te erg he!.
Dus ik loopt zo naar hem toe en vertel hem dat ik vind dat hij me wel heel erg vaak en irritant na doet, en dat ik er een KLB topic op fok over ga openen. Kom ik hier zie ik dat diegene al een topic heeft geöpent over MIJN klacht en nu doet ie ook nog alsof hij altijd het slachtoffer er van is Net alsof je populair bent als mensen je na doen ofzo
Evolution is a process too slow to save my soul
pi_41332240
Vreselijk irritant als mensen je na gaan doen.. maja 1 doodtrap en je bent toch van hem af! of zie ik dat verkeerd?
pi_41332277
Waar is dat topic dan?
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_41332904
volgens mij ben jij hier de na-aper,, want hij had eerst deze topic
pi_41332996
Moet je iemand gaan pijpen in het openbaar, doet ie niet na.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:40:37 #6
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_41333450
Eet gewoon een cashewnoot
pi_41333744
Je lemingt mijn topic
Terug van weggeweest!
pi_41336210
2 van dit soort topics is me eerst wel even genoeg hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')