quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
Jij bent zeker zo iemand die anderen niets gunt![]()
Ze gaan er maar voor werken..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
Sorry verkeerd gelezen. Jij bent de good guy in deze. Excusesquote:
Mee eens, ik ken genoeg mensen die echt een vakantie verdienen in plaats van hangjongeren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef TC03 het volgende:
CDA boos over snoepreisje kansloze jeugd
Hier word ik dus echt kotsmisselijk van. Voor ¤25 krijgen de kansloze jongeren een superdeluxe vakantie naar Tunesië aangeboden op kosten van de gemeente, en dus de belastingbetaler. Hoe rechtvaardigt zo'n integratiemongool dit? "Voor velen is dit de eerste vakantie van hun leven." OMFG! Ze verzieken de maatschappij maar hebben ineens wel recht op een luxe vakantie! Net alsof 'normale' jongeren wel altijd op een luxe vakantie gaan.
Ik heb er echt geen woorden voor, wat een verspilling van belastingcenten.![]()
![]()
Als je kansloos bent in Nederland heb je het er echt zelf naar gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ze gaan er maar voor werken..Ik krijg toch ook geen vakantie van de overheid en ik ben ook kansloos..
![]()
Tja, inkoppertjequote:
Dude, belastingcenten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Bruinbrood het volgende:
je bent er zeker 1 die alleen aanjezelf denkt en niet aan anderen,, zielig tiepje.. maja die moeten er ook zijn
Dus, die betaal je tog wel. Als ze nou omhoog gignen was het een ander verhaalquote:
En dat bedoel ik nou net. Als je kansloos bent heb je het er zelf naar gemaakt en ze krijgen nog een reisje ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als je kansloos bent in Nederland heb je het er echt zelf naar gemaakt![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Isegrim het volgende:
Dit is nog erger dan die versiercursus voor opdringerige negerts Marokkanen.
Snap jij het niet, of snap ik het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou net. Als je kansloos bent heb je het er zelf naar gemaakt en ze krijgen nog een reisje ook.
jij is dohmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
Jij zal het wel niet snappen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap jij het niet, of snap ik het niet![]()
Er klopt iets niet maar wat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |