Wat denk je van Sabrina ??/quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef intoyou het volgende:
Waarom zit Etienne aan de andere tafel? Is tie ziek?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Wie heeft nu welk bedrag geboden?
Tijn 29.200
Marlies 25.200
Egbert 22.500
Jeroen 15.000
Micheline 14.600
Hilde 12.500
Monique 10.500
Marcia 10.100
Milica 8.800
Marcel 5.500
Sabrina 4.700
Janine 4.500
Etiënne 3.100
Semih 1.800
Rik 100
Al een tijdje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Wisten jullie dit trouwens:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Jeroen heeft alléén een grote mond als ie in een klein groepje zit.... Ik zet er geen 5 cent op....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef schatje het volgende:
Arneaux, om het merk te achterhalen heb ik op europe.zoovillage.com en wat andere sites uit het topic: Online Shopping Nieuwe Stijl gekeken. Alleen heb ik de jas helaas niet kunnen vinden. Maar ik denk dat je het beste in street/skatewear winkels kunt slagen.
Ontopic: Eens kijken of Rik niet opruimt en of Jeroen daar wat van zegt.
Ik heb zijn pa en hij nog geen een keer tegen elkaar zien praten. De enige keer dat ze aardig tegen elkaar doen is in de leader voor elke BB aflevering waar ze schouder aan schouder staan en Marcel hem een kus op zijn wang geeft,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef intoyou het volgende:
Ja maar dan nog.. hij gaat z'n vader toch niet verruilen voor Sabje?
Superbedankt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef schatje het volgende:
Arneaux, om het merk te achterhalen heb ik op europe.zoovillage.com en wat andere sites uit het topic: Online Shopping Nieuwe Stijl gekeken. Alleen heb ik de jas helaas niet kunnen vinden. Maar ik denk dat je het beste in street/skatewear winkels kunt slagen.
Ontopic: Eens kijken of Rik niet opruimt en of Jeroen daar wat van zegt.
Alles voor sex, is E10's motto....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef intoyou het volgende:
Ja maar dan nog.. hij gaat z'n vader toch niet verruilen voor Sabje?
Ik snap echt niet wat vrouwen in m zien. Hij kleedt zich belachelijk, hij draagt een belachelijk kettinkje, er is zit niets in en lult ook nog eens met alle winden mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:42 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is Milica wel een beetje verkikkerd op Jeroen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen in m zien. Hij kleedt zich belachelijk, hij draagt een belachelijk kettinkje, er is zit niets in en lult ook nog eens met alle winden mee.
Toch vind ik hem er wel lekker uitzien.. hij heeft alleen geen inhoudquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen in m zien. Hij kleedt zich belachelijk, hij draagt een belachelijk kettinkje, er is zit niets in en lult ook nog eens met alle winden mee.
Ik begrijp er ook niets van. Het kapsel alleen al. Zo fout.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sem for presidentquote:
Das niet leuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Rik ruimt af !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |