Wat zei hij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Semih !!!!En een steek onder water die keihard raak is !
*glup*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Hilde drinkt altijd wijn bij haar (avond) eten...
En daarna... en vaak ook daarvoor.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Hilde drinkt altijd wijn bij haar (avond) eten...
Dit zei Semih !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Semih komt aan tafel zitten en zegt: Oh Etienne, zit jij hier ook...
Etienne: Als het je niet aan staat dan ben ik zo weer weg hoor..
Semih: Oh nee hoor, iedereen is welkom, ik ben niet zo rechts geörienteerd![]()
Dat is dan wel weer humor
quote:
Mag dan intelligent en grappig zijn, maar ik vind het zeker niet aardigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef pullup het volgende:
Twee ijzersterke opmerkingen van semih in 1 minuut![]()
Jij verwacht dat ie op zijn rug gaat liggen en dood speelt ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag dan intelligent en grappig zijn, maar ik vind het zeker niet aardig![]()
Lieverd, het is geen kietelwedstrjd daar in dat huis. Mensen hoeven niet altijd helemaal aardig tegen elkaar te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
jij verwacht dat ie op zijn rug gaat liggen en dood speelt ?
Volgens mij is die niet het geval nu, op de streams....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stel???
Een hele vette zeekoe, ook wel een Hilde genoemd.....
Krijgt hartritmestoornissen.....
Dan komt er een ex-politieman bij (die reanimatie moet kennen en kunnen)
Dan is de vraag, niet wat Marcel en Semih nu zeggen (met op de achtergrond) Janine.... Sambal....
Hoe zouden je Hilde dan reanimeren?
Verrrrgast door de zusjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ie op zijn rug gaat liggen en dood speelt ?
Ik ken hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en ik eet vaak mijn avondeten achter mijn computer ja, als student zijnde.![]()
Net of E10 zo aardig is..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Die combi is echt heerlijk juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef pullup het volgende:
Onze culinaire experts aan de campertafel keuren het gebruik van de combinatie shoarma, rijst en sla door Semih af.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef pullup het volgende:
Onze culinaire experts aan de campertafel keuren het gebruik van de combinatie shoarma, rijst en sla door Semih af.
Bij andere mensen had ik getwijfeld aan de depressie. Bij Jeroen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Spablauw het volgende:
Jeroen had een depressie maar is weer opgebloeid door de shoarma.
Voor Marcel was het nieuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die combi is echt heerlijk juist.
Onder het motto, we de boer niet ken, dat vrittie nie ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef pullup het volgende:
Nou dat isset 'm juist. Hij keurt de maaltijd wel af, maar eet 'm wel. Lekker consequent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder het motto, we de boer niet ken, dat vrittie nie ?![]()
Kijk eens wie er naast hem zit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef intoyou het volgende:
Waarom zit Etienne aan de andere tafel? Is tie ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |