quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
en daar hebben we het msn adres van marcia !!!!!
Gemist...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
als je binnen de maand niet inlogt vervalt je email of niet??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
Kopen ?quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als je binnen de maand niet inlogt vervalt je email of niet??
3 maanden toch ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als je binnen de maand niet inlogt vervalt je email of niet??
oow kan ook..naja zolang zit ze in BB dus is dan useless geworden denk ikquote:
Misschien dat har vriendje wel een keer gaat inloggen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
oow kan ook..naja zolang zit ze in BB dus is dan useless geworden denk ik
Zou dan sowieso een andere nemenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
oow kan ook..naja zolang zit ze in BB dus is dan useless geworden denk ik
edit: mocht ze tot het einde overblijven
huh?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen maar zeggen dat ze 4 straeams hebben. En NIET é''en heeft de 4 streams 100%.
Je moet toch iets bedenken om te zeggen dat je alles wél goed ziet....
Er is niet eens één URL of proggie, waarbij alle 4 de streams optimaal werken.quote:
Vergeet je medicatie niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is niet eens één URL of proggie, waarbij alle 4 de streams optimaal werken.
En nog proberen mensen te zeggen dat het bij hun wél goed werkt.
Als je al 4 streams hebt, dan zijn 2 van de 4 repeats. En als je 4 streams hebt, dan haperen ze als de neten....
4 goede streams zijn er niet te krijgen.... Laat je niets wijs maken door diegene die spammen, waar zij op kijken....
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je al 4 streams hebt, dan zijn 2 van de 4 repeats. En als je 4 streams hebt, dan haperen ze als de neten....
Bij mij werken ze perfect. Ok dat er 2 keer hetzelfde wordt uitgezonden daar kan ik ook niks aan doen. Misschien moet je een betere internetverbinding nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is niet eens één URL of proggie, waarbij alle 4 de streams optimaal werken.
En nog proberen mensen te zeggen dat het bij hun wél goed werkt.
4 goede streams zijn er niet te krijgen.... Laat je niets wijs maken door diegene die spammen, waar zij op kijken....
yeah deze doen het goed, die van vk werken niet goed (of werkte ..)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Doet het over algemeen prima bij mij.
Ok. Nou doei Dromenvangerkloon.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vergeet je realiteit niet....
Hier voeg ik verder niets aan toe...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Doet het over algemeen prima bij mij.
Wat kijk jij dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier voeg ik verder niets aan toe...
... Over het algemeen...
ahhh okequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze dus ook...
Maar is ook niet optimaal...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |