Stel jij grafkankerd op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stel???
Een hele vette zeekoe, ook wel een Hilde genoemd.....
Krijgt hartritmestoornissen.....
Dan komt er een ex-politieman bij (die reanimatie moet kennen en kunnen)
Dan is de vraag, niet wat Marcel en Semih nu zeggen (met op de achtergrond) Janine.... Sambal....
Hoe zouden je Hilde dan reanimeren?
Nee dat is niet netjes van 'm. Ik weet niet in welke context hij t zei?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als mijn vriend tegen me zou zeggen dat ik over een tijdje zn ex ben.. dan ben ik snel uitgepraat.. mijn god.. zoiets zou ik niet snel vergeten
In de context van andere exen volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dat is niet netjes van 'm. Ik weet niet in welke context hij t zei?
Ik denk dat het een beetje hetzelfde is als de opmerking 'nou gaat het 300 dagen zonder sex niet meer zo moeilijk worden' toen Rik klaar was met Micheline's haar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou even niet weten waar ik het precies kan vinden (weet even niet meer welke dag het was) maar hij had het over zijn ex(en) en wees toen naar Micheline en zei "dat is mijn toekomstige ex"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik bedoel zei hij t lacherig, serieus, of hoe? Ik bedoel iedereen pest zn vriend/vriendin toch wellis door een beetje te stangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef Zody het volgende:
[..]
In de context van andere exen volgens mij
Behalve als je weet dat dat zijn humor is en hij wel vaker dat soort opmerkingen maakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als mijn vriend tegen me zou zeggen dat ik over een tijdje zn ex ben.. dan ben ik snel uitgepraat.. mijn god.. zoiets zou ik niet snel vergeten
Nouja ik heb dan blijkbaar niet dezelfde humor als hemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik bedoel zei hij t lacherig, serieus, of hoe? Ik bedoel iedereen pest zn vriend/vriendin toch wellis door een beetje te stangen.
Ik ben t voor de verandering maar s met je eens Scan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als je weet dat dat zijn humor is en hij wel vaker dat soort opmerkingen maakt.
En andersom ook trouwens. Ongelooflijk dat bijna iedereen hier die opmerking serieus neemt.
quote:
Sommige dingen zijn dan wel zwarte humor hoor.... "Zij is mijn volgende ex...."Je moet dan wel goed weten hoe de ander dat opvat...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als je weet dat dat zijn humor is en hij wel vaker dat soort opmerkingen maakt.
En andersom ook trouwens. Ongelooflijk dat bijna iedereen hier die opmerking serieus neemt.
Inderdaad ....te makkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef arneaux het volgende:
Semih lult E10 zó ontzettend verschrikkelijk genadools de grond in dat t bijna zielig is.
Tja, ik zou er niet om kunnen lachen.. maar goed.. als het vaker voorkomt zoiets, kun je er ook beter mee omgaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn dan wel zwarte humor hoor.... "Zij is mijn volgende ex...."Je moet dan wel goed weten hoe de ander dat opvat...
Precies; bijna.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef arneaux het volgende:
Semih lult E10 zó ontzettend verschrikkelijk genadeloos de grond in dat t bijna zielig is.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Semih komt aan tafel zitten en zegt: Oh Etienne, zit jij hier ook...
Etienne: Als het je niet aan staat dan ben ik zo weer weg hoor..
Semih: Oh nee hoor, iedereen is welkom, ik ben niet zo rechts geörienteerd![]()
Dat is dan wel weer humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |