Niet door de bewoners volgens mij, want er zijn er al een flink aantal die hem gaan nomineren heb ik begrepen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daarmee weet hij wel wat nominatierondes te overleven....
De kampers zijn toch in de minderheid ,en ik hoop maar dat er veel internet gekeken wordt door de sms-ers....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet door de bewoners volgens mij, want er zijn er al een flink aantal die hem gaan nomineren heb ik begrepen.
De internet-kijkers zijn juist niet de sms-ersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De kampers zijn toch in de minderheid ,en ik hoop maar dat er veel internet gekeken wordt door de sms-ers....
Dat zou wel het toppunt zijn. Het is een aardige kerel en ik heb nog niets van hem gezien wat mij zou kunnen hebben ergerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet door de bewoners volgens mij, want er zijn er al een flink aantal die hem gaan nomineren heb ik begrepen.
Dan hoop ik dat de tv uitzendingen objectief blijven en niet gaan manipuleren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De internet-kijkers zijn juist niet de sms-ers
Nou hoe hij soms tegen Micheline doet denk ik welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel het toppunt zijn. Het is een aardige kerel en ik heb nog niets van hem gezien wat mij zou kunnen hebben ergeren![]()
Ach kom zeg. Michelline is niet een meisje waar je altijd helemaal poeslief tegen moet zijn, die loopt echt wel over je heen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou hoe hij soms tegen Micheline doet denk ik wel![]()
Ik denk niet dat de Kampers dat ook vinden. Zijn humor kan soms bijtend zijn, en dat zint ze niet geloof ik, van een gekleurde medemens die intelligenter is dan zij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel het toppunt zijn. Het is een aardige kerel en ik heb nog niets van hem gezien wat mij zou kunnen hebben ergeren![]()
ik heb dat een beetje als 'tongue in cheek' opgevat maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou hoe hij soms tegen Micheline doet denk ik wel![]()
Eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Kampers dat ook vinden. Zijn humor kan soms bijtend zijn, en dat zint ze niet geloof ik, van een gekleurde medemens die intelligenter is dan zij.
En toch stond hij op de talpa poll ook als allerlaatste. Dus er zal wel een andere reden zijn waarom hij zo laag scoortquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hoop kun je gerust laten varen. Maar misschien heeft Semih mazzel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de tv uitzendingen objectief blijven en niet gaan manipuleren...
Dat veronderstel ik ook jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Kampers dat ook vinden. Zijn humor kan soms bijtend zijn, en dat zint ze niet geloof ik, van een gekleurde medemens die intelligenter is dan zij.
Ja en bij Talpa stond Tijn op nummer 1. Talpapolls zeggen niets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toch stond hij op de talpa poll ook als allerlaatste. Dus er zal wel een andere reden zijn waarom hij zo laag scoort
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. Michelline is niet een meisje waar je altijd helemaal poeslief tegen moet zijn, die loopt echt wel over je heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |