ahhh okequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze dus ook...
Maar is ook niet optimaal...
quote:
Zo'n lekker zacht kussentje is natuurlijk lekker om te liggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef schatje het volgende:
Marcel is ook ineens aanhankelijk geworden. Nu weer op schoot bij Hilde.
Waterbed bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Zo'n lekker zacht kussentje is natuurlijk lekker om te liggen.
Ik denk dat BB vindt dat ze al het zwaar genoeg hebben omdat ze niet naar buiten kunnen, en daarom minder happig zijn als het om weekopdrachten gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef LuQas het volgende:
Er is nog steeds geen weekopdracht? Zou het dan een nachtelijk gebeuren worden?
jammer genoeg niet, en als ze het weer eens doen zit kampsjaak er bijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef schatje het volgende:
De zusjes zonderen zich ook niet zo meer af.
maar ze vragen er zelf ook om.. dan zou ik het als BB gewoon doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat BB vindt dat ze al het zwaar genoeg hebben omdat ze niet naar buiten kunnen, en daarom minder happig zijn als het om weekopdrachten gaat.
ik snap er ook niets van.. hoe gaat het nou met het bestellen voor de volgende week?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef Kinga het volgende:
Ben ik weer...
En sjezus, nog steeds geen weekopdracht?! wtf is dit..
Ik verwacht (hoop) een nachtelijke fietsmarathon.... Maar ja, ze moeten het eten voor 20:00u bestellen vanavond, toch ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat BB vindt dat ze al het zwaar genoeg hebben omdat ze niet naar buiten kunnen, en daarom minder happig zijn als het om weekopdrachten gaat.
BB harder dan ooitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef Kinga het volgende:
Ben ik weer...
En sjezus, nog steeds geen weekopdracht?! wtf is dit..
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, ze moeten het eten voor 20:00u bestellen vanavond, toch ?![]()
Voor middennacht geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht (hoop) een nachtelijke fietsmarathon.... Maar ja, ze moeten het eten voor 20:00u bestellen vanavond, toch ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |